Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Mest at det ikke er gratis MMS inkludert i abbonementet, det er hovedgrunnen til at jeg butta abbo.
Hei Anna, Takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale her. Nå kjenner jeg ikke til saken eller abonnementet ditt, men du kan gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected] så skal jeg få tatt en ny titt på det. Eller så kan du nå oss på [email protected] eller 05015. Håper å høre fra deg Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Serviceinnstilte. Fikset ting kjapt. Lengre åpningstider kunne hjulpet meg mer.
Hei Andre, Takk for din tilbakemelding! Veldig gøy å høre du fikk så kjapp hjelp når du tok kontakt med oss. Skulle det være krise, så har vi alltids en døgnåpen vakttelefon 😊 Vi håper du fortsetter å være like fornøyd kunde i mange år fremover! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Man får ikke advarsel når man har brukt opp inkludert data. Overforbrukk av data ble det veldig dyrt.
Hei George, Takk for at du tar deg tid til å skrive omtale her. Det er veldig synd å høre om din opplevelse med oss så langt. Man skal som regel få varsel når både 80% og 100% av dataen er brukt opp. Nå kjenner jeg dessverre ikke til alle detaljene i saken din, men det hadde vært veldig fint om du kunne tatt kontakt med meg personlig slik at jeg kan ta en ny titt på saken din. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper å høre fra deg! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Meget bra service. Raske å svare. Gode priser. Kan anbefales.
Hei Rudi, Takk for så hyggelig tilbakemelding! Veldig gøy å høre at du er så fornøyd med kundeservicen vår, og prisene våre. Vi håper du fortsetter å være en like fornøyd kunde i mange år fremover! 😊 Ønsker deg en fortsatt fin sommer☀️ Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Fikk rask bistand til å opprette min bedrift. Litt oppstartskrøll med unifon, men de rydder fort opp. Noe informasjon fra selger til leveranse gjør at de får 4/5.
Hei Fredrik, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi setter pris på alle tilbakemeldinger, både gode og dårlige slik at vi kan forbedre oss 😊 Og det er veldig godt å høre at vi fikk ryddet opp i oppstartskrøllet så kjapt! Vi håper at du fortsetter hos oss som en 5/5 fornøyd kunde fremover! Og ikke nøl med å ta kontakt dersom det er noe vi kan hjelpe med 😊 Ønsker deg en fortsatt fin sommer☀️ Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Hadde jeg fin samtale med en hyggelig kar på tlf. Veldig fornøyd med hjelpen jeg fikk og effektiv service.
Hei Madeline, Takk for så hyggelig tilbakemelding! Veldig koselig å høre at du fikk så god hjelp av en av våre kunderådgivere 😊 Vi håper du forblir en fornøyd kunde i mange år fremover! Ikke nøl med å ta kontakt dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med 😊 Ønsker deg en fortsatt fin sommer ☀️ Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Unifon har ikkje respektert avtale vi hadde med Nortel, etter at Unifon kjøpte Nortel. Tenestene er dårlegare enn dei vi hadde med Nortel, med mindre kontroll frå adminsida. Dei prøver å fakturere oss alt dei kan, uran å sjå på avtalen vi hadde. Kundeservice er mange personar som ikkje les seg opp på e-post-historikken. Eg er lykkeleg ikkjekunde hos Unifon.
Hei Robin, Takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale her. Først og fremst så er det veldig leit å høre om din opplevelse til nå. Det er absolutt ikke det inntrykket vi ønsker at folk skal sitte med av oss. Hvis du ønsker så kan du kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS