Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fornøyd med løsningene til Unifon, fleksibelt sentralbord og gode selvhjelps portaler. Opplever også at nettet er stabilt med Telenor sin dekning.
Hei Raymond, Takk for fin omtale. Så bra at du er fornøyd med våre telefoni- og bedriftsnettløsninger. Det er viktig for oss med gode og moderne selvbetjeningsløsninger slik at hverdagen til deg som kunde blir litt enklere! Hilsen Emilie Unifon AS
De er riktignok villige til å droppe urimeligheter når det påpekes, men det er utrolig drøyt og bærer preg av at de stier på at folk ikke leser det som står med liten skrift.
Hei Peder, Det er trist å høre at du har opplevd våre avtalevilkår som urimelige. Våre løsninger skal være fleksible og åpne for mange endringer, uten at dette påvirker vilkår. Vi ønsker veldig gjerne å gjøre deg til en fornøyd kunde og ber deg ta kontakt med oss på 05015 eller [email protected] hvis det er noe vi kan hjelpe deg med. Hilsen Emilie Unifon AS
Prøvde å ringe på deres tlf.nr., men fikk beskjed om at det ikke var i bruk!!!!
Hei Osvald, Vi ønsker veldig gjerne å se nærmere å saken. Vår supporttelefon er åpen alle hverdager mellom 08:00 og 17:00. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Emilie Unifon AS
Aztek er godt fornøyd med Unifon som leverandør av mobiltjenester. Kundeservice gjennom egen storkunde-ansvarlig er både upåklagelig, hyggelig og foroverlent. Vi finner også akkurat de tjenestene vi har behov for til en fornuftig pris. Og aller viktigst er det jo kanskje at tjenestene er stabile.
Hei Thomas, Tusen takk for fantastisk tilbakemelding. Vi gjør vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyde, og er svært stolt av både våre produkter og kundeservicen vi yter. Det er hyggelig å høre at dette legges merke til! Hilsen Emilie Unifon AS
kjempe flinke ansatte som hjelper raskt med alt det skulle være.
Hei Håkon, Takk for hyggelige ord. Vi er stolte av våre serviceinnstilte og effektive ansatte! Hilsen Emilie Unifon AS
Har vært litt misfornøyd med kundeservice og pakketilbud hos min forrige mobiloperatør. Unifon har vært supre fra første stund, og til en billigere penge. Skal mye til for at jeg bytter igjen.
Hei, Så gøy å høre at du har hatt en fin start hos oss. Vi skal gjøre vårt ytterste for deg som kunde, og ser frem til fortsatt godt samarbeid. Hilsen Emilie Unifon AS
En bør selv kunne endre abonnement selv om abonnementet er opprettet av firma.
Hei Carl, Firma kan endre begrensning for hvem som har mulighet til å administrere avtalen. Da trenger vi en skriftlig bekreftelse fra dagens kontaktperson. Dette kan sendes til [email protected] Ønsker deg en fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon