Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Gikk på livets største lureri der man blir prata trill rundt og fikk beskjed om de var under Telenor men etter samtale med Telenor etterpå så viste det seg att de ikke var det. Og det greine att man måtte trykke ok så dagen etter jeg skrev jeg ikke ville ha dette så må jeg betale 3000? Vurderer advokat og henge ut dette selskapet skikkelig 🤨 styr unna dette selskapet. Elendig kunderådgiver som svarte meg.
Hei Roy, Vi tar det virkelig på alvorlig dersom du er feil opplyst på telefon. Unifon er ikke en leverandør under Telenor, vi leverer tjenester med Telenor Dekning. Send meg gjerne ditt nummer på [email protected], så tar vi en gjennomgang av innsalget for deg. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Pratet med en hyggelig selger som informerte meg om at med Unifon fikk jeg de samme fordelene på dekningen som jeg gjorde på mitt daværende telenorabbonoment til en litt rimeligere pris. Har nå testet det ut i drøye 2 måneder og er så langt strålende fornøyd med både dekning og pris! Takk for det, mvh Siri
Hei Siri, Tusen takk for at du deler din erfaring. Vi skal fortsette å jobbe med å opprettholde det gode inntrukket i fremtiden. Ønsker deg en riktig fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Tilbudet jeg ble presentert av selger fra Unifon skulle være tilsvarende tilbudet jeg i dag har fra Telenor, men til lavere pris. Det viser seg imidlertid at produktene Telenor og Unifon tilbyr har vesentlige forskjeller og ikke kan sammenlignes. Telenor inkluderer en rekke tilleggstjenester i sine abonnement som ikke Unifon har løsninger for. Angrefrist, som man har på stort sett alle andre produkter og tjenester, eksisterer ikke i mobil bransjen. Jeg tar brydd gebyret på 3000,- + mva - Unifon kan glemme å få meg som kunde!
Hei Atle, Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken, men send meg gjerne en epost på [email protected] for en gjennomgang. Unifon leverer tjenester med 100% Telenor dekning, produktene vi har er uansett ikke identiske da vi er to forskjellige leverandører. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Utgav seg å være underleverandør av Telenor da de tok kontakt pr telefon. Ikke opplysning om lang bindinstid. Ikke tilsendt angrettskjema.
Hei Arnt, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Funskjonell brukervennlighet til fornuftig pris. Topp kundeservice!
Hei Arnt, Takk for at du tok deg tid til å gi din omtale. Vi setter pris på dine fine ord, og skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde fremover også. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Emilie Unifon AS
Ble lovet samme betingelser som jeg hadde i et annet abonnement. Dette stemte ikke. Flere skjulte kostnader. Selv om abonnementet i utgangspunktet skulle være billigere er regningene større. Når man prøver å bytte abonnement så viser det seg at de har oppsigelsestid på 3 måneder. Jeg fikk beskjed om at det var ingen bindingstid av selger og at jeg var fritt til å bytte hvis jeg ikke ble fornøyd. Når de blir konfrontert med dette så sier de at de har ingen bindingstid men oppsigelsestid, som de vist nok ikke trenger å opplyse om. SVINDEL!
Hei, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Jeg og min kone har fått tilbud, kona takket ja, hun angret skriftlig etter 4 dager til selger men kommer ikke ut av avtalen. Se egen FB side over flere hundre personer som har blitt svindlet. Du finner også mange lidelseshistorier ved å google. Har du et enkeltmannsforetak må du bytte telefonnummer for å slippe unna.
Hei Håkon, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS