Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Tilbudet jeg ble presentert av selger fra Unifon skulle være tilsvarende tilbudet jeg i dag har fra Telenor, men til lavere pris. Det viser seg imidlertid at produktene Telenor og Unifon tilbyr har vesentlige forskjeller og ikke kan sammenlignes. Telenor inkluderer en rekke tilleggstjenester i sine abonnement som ikke Unifon har løsninger for. Angrefrist, som man har på stort sett alle andre produkter og tjenester, eksisterer ikke i mobil bransjen. Jeg tar brydd gebyret på 3000,- + mva - Unifon kan glemme å få meg som kunde!
Hei Atle, Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken, men send meg gjerne en epost på [email protected] for en gjennomgang. Unifon leverer tjenester med 100% Telenor dekning, produktene vi har er uansett ikke identiske da vi er to forskjellige leverandører. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Utgav seg å være underleverandør av Telenor da de tok kontakt pr telefon. Ikke opplysning om lang bindinstid. Ikke tilsendt angrettskjema.
Hei Arnt, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Funskjonell brukervennlighet til fornuftig pris. Topp kundeservice!
Hei Arnt, Takk for at du tok deg tid til å gi din omtale. Vi setter pris på dine fine ord, og skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde fremover også. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Emilie Unifon AS
Ble lovet samme betingelser som jeg hadde i et annet abonnement. Dette stemte ikke. Flere skjulte kostnader. Selv om abonnementet i utgangspunktet skulle være billigere er regningene større. Når man prøver å bytte abonnement så viser det seg at de har oppsigelsestid på 3 måneder. Jeg fikk beskjed om at det var ingen bindingstid av selger og at jeg var fritt til å bytte hvis jeg ikke ble fornøyd. Når de blir konfrontert med dette så sier de at de har ingen bindingstid men oppsigelsestid, som de vist nok ikke trenger å opplyse om. SVINDEL!
Hei, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Jeg og min kone har fått tilbud, kona takket ja, hun angret skriftlig etter 4 dager til selger men kommer ikke ut av avtalen. Se egen FB side over flere hundre personer som har blitt svindlet. Du finner også mange lidelseshistorier ved å google. Har du et enkeltmannsforetak må du bytte telefonnummer for å slippe unna.
Hei Håkon, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Jeg hadde lenge tenkt å skifte tilbake til Telenor. Så ringer det en dag en selger fra Unifon. Han tilbyr noe jeg syns er en god deal. Han sier de er en underleverandør fra Telenor. Det er ingen bindingstid og de skulle dekke bruddgebyret mitt hos Telia. 150gb, 2 sim for 399kr i mnd. Dette hørtes jo bare supert ut! Men så... Jeg sender regningen fra Telia til Unifon og får i svar tilbake at jeg må binde meg i 24mnd om de skal dekke denne. Dette fikk meg til å reagere og jeg begynte å søke litt på nett. På nett finner jeg personer med samme opplevelse som meg. Folk som sier at de utgir seg for å være en underleverandør av Telenor for å gjøre et salg. Jeg tar ansvar for at jeg ikke hadde lest kontrakten fullstendig, men når deres selger gir meg informasjon per telefon, så regner jeg med at den informasjonen stemmer. I dette tilfellet var det mye som ikke stemte. 1: Unifon sa de var en underleverandør av Telenor - dette er feil. Jeg valgte følgelig å benytte meg av Unifon ettersom de sa de var en underleverandør av Telenor, fordi jeg lenge hadde tenkt å begynne å bruke dem igjen. Jeg kontaktet Telenor, og de kunne forklare at Unifon slett ikke er en underleverandør av dem. 2: Unifon skulle dekke bruddgebyret - i ettertid sier Unifon at de kun gjør dette dersom jeg går inn i en bindingstid på 24 mnd. Per telefon med Unifon var det slett ikke snakk om å binde seg i 24mnd. At de skulle dekke bruddgebyret hos Telia var også en av grunnene til at jeg valgte Unifon. 3: Jeg fikk heller ingen informasjon om at det var 4mnd oppsigelsestid. Deres selger informerte meg om at det ikke var noen bindingstid, og lot være å opplyse om oppsigelsestiden. Jeg tok imot tilbudet og gjorde en avtale med dere basert på feilaktig informasjon og tilbakeholdelse av informasjon. Hadde de vært ærlig med alt av informasjon, så skulle jeg fremdeles har vært kunde hos de, siden 399kr i måneden ikke er en ille pris for 150gb og 2 sim kort.
Hei Andy, Dette ser vi svært alvorlig på. Alle selgere for Unifon har klare retningslinjer de skal forholde seg til. Blant annet skal det selvsagt komme tydelig at det er bedriftsabonnement fra Unifon, vi ikke ønsker å villede kundene våre. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken. Gjerne send meg navn og nummer til [email protected] dersom du ønsker vi skal ta en gjennomgang av dette sammen med deg. Ønsker deg en fin dag Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Selger ga uttrykk for at jeg kunne spare masse på å bytte til Unifon. 449,- pr mnd pluss mva. Deres største abb med mye data. Første faktura kommer. Kr 919,- pluss mva. Så kommer det mer viktigste punktet; 24 januar. Purring. 27 januar Inkassovarsel 31 januar Sperrevarsel med 1 døgns frist 31 januar betales krav med beløp tilsvarende sperrevarsel. Til tross for dette blir det lagt til et forsinkelsesgebyr på kr 420,- grunnet forsinket innbetaling forrige mnd.
Hei Carl, Det er trist å høre at du sitter igjen med en negativ opplevelse etter overgangen til Unifon. Faste kostnader faktureres forskuddsvis èn måned, og første faktura er derfor noe høyere. Trafikk og andre variable kostnader faktureres etterskuddsvis. Ved uteblitt betaling av faktura innen forfall, påløper det forsinkelsesgebyr. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ta gjerne kontakt med oss på 05015 eller [email protected] så vi kan ta en gjennomgang av saken. Hilsen Emilie Unifon AS