⚠️
Blakk Week på
strøm mobil bredbånd forsikring lån
Spar opptil 20 000 kr
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Unifon
3.8
1 334 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Positiv trend

Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.8
Bra
1 334 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#5
Middels
Unifon er rangert
#5 av 10 bedriftsoperatører
59%
Middels
59% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 1 334 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
711
92
23
34
474
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 1 334 verifiserte omtaler på Bytt.no

Styr unna!!

Omtale av  Jonas

Blei lurt inn i Phonect og vidare med over til Unifon. Dårleg respons på kundeservice og lang svartid, høge gebyr, 24.mnd bindingstid om du ikkje er obs, 3 mnd oppseiingsstid, dårleg app og mangelfulle tenester. Føyer meg inn i rekka av dei dårlege anmeldingane - Styr unna!

Svar fra Unifon
03.05.2021 14:07

Hei Jonas, Takk for din tilbakemelding. Vår kundeservice svarer deg som regel på under 30 sekunder, nummer 05015. Her kan du henvende deg om det er noe du trenger hjelp til, ønsker svar på eller om du har sendt inn en sak som haster. Mail blir besvart fortløpende. Vi og flere av våre kunder er veldig fornøyde med våre apper, både Min Unifon og Bedriftsnett. Har du innspill til forbedring på app eller tjenester, må du gjerne sende en mail på [email protected]. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Største rotefirma, jeg kan tenke meg.

Omtale av  Wenche B

Pass dere for de!! Det er jo umulig å bli kvitt de. Selv om de forskuddsfakturerer flere måneder, så krever de pengene når du har gått ut av avtalen - og den ene vet ikke hva den andre gjør. Når jeg endelig fikk gjennomslag for at mitt oppsett var riktig og kreditnota ble utstedt, så flakset det inn purringer og inkassovarsel og bruddgebyr. Herregud - jeg møter de i Forliksrådet. MEN pass dere for de!!!

Svar fra Unifon
03.05.2021 14:07

Hei Wenche, Takk for din tilbakemelding. Det er riktig at vi forhåndsfakturerer men ikke flere måneder. Dere vil i mai bli forhåndsfakturert for juni (i enkelte tilfeller for juli) for faste kostnader og bruk utenom faste avgifter for april. Jeg kjenner ikke til din sak i detaljer men send meg gjerne en mail til [email protected] oppgi gitt telefonnummer så ringer vi deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Ren Svindel! Styr unna!

Omtale av  Steinar

Bruddgebyr på 3000,- 3 mnd. oppsigelse og autmatisk fornyelse på 2 år om ikke abonnetmentet er sagt opp innen fristen på 3 mnd. Betalte 1 dag over tiden og fikk gebyr på 300,-. Elendig kundeservice. Selgerne lurer deg trill rundt. Stoler ikke fem øre på de positive kommentarene som er her. De må være falske.... Jeg har aldri i mitt lange liv opplevt verre selskap.

Svar fra Unifon
03.05.2021 14:07

Hei, Takk for din tilbakemelding. Det stemmer ikke at Unifon automatisk fornyer bindingstiden. Jeg kjenner til at andre leverandører gjør dette men det er ikke tilfelle hos Unifon Det er heller ikke riktig at vi legger til forsinkelsesgebyr en dag etter forfall. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Grenser til svindel

Omtale av  Tel

Ble mer eller mindre ufrivillig kunde da Phonect ble oppkjøpt av Unifon, således har jeg altså ikke aktivt inngått avtale med Unifon, bare fulgt med på lasset. Når jeg sier opp mitt abonnement som ikke er i bruk lenger, hatt det ca 18 mnd, får jeg et bruddgebyr på 3000,- kr fra Unifon! Vær også oppmerksom på div ekstrautgifter, bl.a. at purregebyr hos Unifon er på 300,- kr!

Svar fra Unifon
30.04.2021 11:10

Hei, Dersom du signerte avtale med Phonect i sin tid er denne gyldig hos Unifon etter oppkjøp og fusjon. De fleste bedriftskunder signerer en avtale på 24mnd og er opplyst om at avtalebrudd vil utløse bruddgebyr om ikke annet er avtalt. Forsinkelsesgebyr er ikke en ekstrautgift men et gebyr som påløper når kunden ikke betaler faktura etter betalingspåminnelse. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Aldri mer. Aldri mer. Aldri mer.

Omtale av  Odd

Det begynte med Phonect. Ble lurt inn i en avtale der det ikke var nevnt noe Administrasjonsgebyr. Dengang NOK 25,00. OK greit. Tåler det. Så overtok Unifon og dette gebyret heter Fakturagebyr - nå NOK 59,00. Så ville Unifon melke vidre med gebyr på Bank ID. Da truet jeg med å si opp avtale. Da trakk de det tilbake. Dette skjer selvsagt i bindingstiden. Og jeg har alltid betalt regningen. Sist gang var jeg uheldig å gikk glipp av å betale til forfall. Betalte 6 dager senere. Prislapp 150,00. Nei takk. Aldri mer.

Svar fra Unifon
30.04.2021 11:10

Hei Odd, Takk for din tilbakemelding. Vi leverer telefoniløsninger til bedrift og avgiftene du viser til er standard hos de fleste operatører som leverer slike tjenester om ikke annet er avtalt ved signering av avtale. Forsinkelsesgebyr er også normalt etter betalingspåminnelser. Vi har her lagt oss på det laveste nivået. Vennlig hilsen Anita/Hatlestad

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Forferdelig

Omtale av  Svein E. R

Blir helt andre priser enn det som er lovet. Umulig å få tilbakemeldinger uten å purre mange ganger. Forskudd på 2 mnd. Ekstra betaling for eu. Tar betalt for ting som ikke har skjedd. Bla mms. Virker som flere slutter. Det er godt forståelig. Har ikke en gang turt å gå for direkte deb. Nei over og ut

Svar fra Unifon
30.04.2021 11:10

Hei Svein, Takk for din tilbakemelding. Vi leverer tjenester til bedriftsmarkedet og våre priser er oppgitt eks.mva. Det stemmer at forhåndfakturerer faste avgifter og på etterskudd på annet forbruk. Dette er standard hos de fleste som leverer telefonitjenester til bedriftskunder. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Alltid pålitelig

Omtale av  Gunn B

Jeg er alltid tilkoblet til alle tider uansett når jeg og mine kunder trenger meg.

Svar fra Unifon
30.04.2021 11:10

Hei Gunn, Takk for hyggelig tilbakemelding. Med Unifon Bedriftsnett har vi en telefoniløsning som gir bedriften full kontroll på alle inngående samtaler, med integrasjon mot Teams, brukervennlig sentralbordløsning og mange funksjoner. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Unifon har 1 334 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener
Har tilegnet profilen
Unifon deltar på Bytt.no

Unifon har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Unifon besvarer omtaler

Unifon har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Unifon ønsker tilbakemeldinger

Unifon benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR