Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Mangler nett. Prøver å ringe ut blir lagt på med engang.
Har forsøkt nå i 5 dager å oppgradere abonnementene våre men dette viser seg å være umulig. Ringte inn og fikk beskjed om at de skulle kontakte meg men hørte ikke noe tilbake. Sendte så e-post til support som purret internt men har heller ikke hørt noe mer. Nå har vi hentet inn tilbud med konkurrenter da vi trenger mer data. Synd når vi var relativt fornøyde og har vært kunde i snart 3 år.
Hei Adrian, Dette skal jeg ta tak i med det samme. Send meg en epost direkte på [email protected] så ordner vi opp i dette. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
95 kr for å betale faktura hver mnd uhørt. Dyrt abonnement for data. Dårlig service.
Etter mange år med Telenor var det vanskelig å velge noen andre. Vi fikk Unifon uten binding for å kunne teste at alt fungerer uten å binde oss til noe. Før byttet satt en hyggelig kundeservicemedarbeider opp sentralbordet og leste inn meldinger. Selve byttet gikk smertefritt uten noen problemer, noe jeg ble svært imponert over. Sentralbordet er mye bedre enn Telenor sitt ettersom vi kan styre det direkte i Teams. Overall svært fornøyd med å både halvere prisen og få en bedre lønsing.
Hei Bjørnar, Dette var hyggelig lesing! Vi er stolt av å levere tjenester til konkurransedyktige priser med Telenor-dekning. Vi jobber hardt for å tilby våre kunder en markedsledende sentralbordløsning, det gleder oss derfor spesielt å se du er fornøyd med produktene etter overgang. Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Vi overførte våre 70 telefoner til unifon med få utfordringer. Kundeservice fulgte opp under hele porteringen, og fikk på plass løsningene de hadde lovet. Tale i teams fungerer utrolig bra! Det eneste var at dette ikke fungerte med en gang hos en av våre ansatte, der kundeservice hjalp til. De ordnet opp med bindingen og tok bruddgebyret for oss. Det som kunne vært bedre er utlandsprisene. Tommel opp!
Hei Ola, Det blir jo nesten ikke bli bedre enn dette! Tusen takk for de hyggelige ordene, vi setter virkelig stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Bytte av apparat som sviktet, ser ut til å gå helt strålende for min sønn, takket være hyggelig hjelp fra rådgiver i Unifon, og ... ikke minst ... en sprek mamma (meg), som trådte til da sønnen hennes ble uten forbindelse med omverdenen. Hilsen Marianne S.
Hei Marianne, Takk for hyggelig tilbakemelding. Det er akkurat det vi jobber for, å gi deg en enestående kundereise. Vi setter pris på at du deler din erfaring med oss :-) Ønsker deg en riktig fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Hadde skiftet for lenge siden hvis det ikke var for bindingstiden, men den går heldigvis ut nå
Hei Torfinn, Det er trist å lese at du ikke er fornøyd med tjenesten hos oss. Jeg vil gjerne se på saken med deg. Om ønskelig, send meg kontaktopplysningene dine på [email protected] så ser vi på det sammen. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon