Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vi overførte våre 70 telefoner til unifon med få utfordringer. Kundeservice fulgte opp under hele porteringen, og fikk på plass løsningene de hadde lovet. Tale i teams fungerer utrolig bra! Det eneste var at dette ikke fungerte med en gang hos en av våre ansatte, der kundeservice hjalp til. De ordnet opp med bindingen og tok bruddgebyret for oss. Det som kunne vært bedre er utlandsprisene. Tommel opp!
Hei Ola, Det blir jo nesten ikke bli bedre enn dette! Tusen takk for de hyggelige ordene, vi setter virkelig stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Bytte av apparat som sviktet, ser ut til å gå helt strålende for min sønn, takket være hyggelig hjelp fra rådgiver i Unifon, og ... ikke minst ... en sprek mamma (meg), som trådte til da sønnen hennes ble uten forbindelse med omverdenen. Hilsen Marianne S.
Hei Marianne, Takk for hyggelig tilbakemelding. Det er akkurat det vi jobber for, å gi deg en enestående kundereise. Vi setter pris på at du deler din erfaring med oss :-) Ønsker deg en riktig fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Hadde skiftet for lenge siden hvis det ikke var for bindingstiden, men den går heldigvis ut nå
Hei Torfinn, Det er trist å lese at du ikke er fornøyd med tjenesten hos oss. Jeg vil gjerne se på saken med deg. Om ønskelig, send meg kontaktopplysningene dine på [email protected] så ser vi på det sammen. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Jeg har hatt selskapet unifon noen år og har ikke vært fornøyd. Det er dyrt og det er et styr å bytte. Når jeg nå byttet kom det en regning på 3000kr fordi jeg ikke hadde skrevet et oppsigelsesbrev. Hvem er det som gjør det i dag? Styr unna - møkkaselskap!
Hei Marianne, Nå kjenner jeg ikke til alle detaljer i saken din, men i henhold til våre vilkår er det 24 måneders bindingstid. Oppsigelse etter endt binding genererer ikke bruddgebyr grunnet manglende oppsigelsesbrev. Dersom ønskelig kan vi gjerne ta en gjennomgang av saken din. Send meg i tilfelle navn, nummer og firma på [email protected]. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Ingen operative problemer har jeg hatt, men når man sier opp etter et par år så kommer problemene. Ingen bindingstid, ikke bruddgebyr og 2 måneder oppsigelse fikk jeg skriftlig. Etter oppsigelse har prisen Økt med 40%!!!! 3 måneder oppsigelse må jeg betale selv med skriftlig beskjed om kun 2!! Useriøst og anbefales Ikke!!!
Fikk mye mer data for pengene enn hos tidligere operatør. Fikk god hjelp av kundeservice i forbindelse med overføringen. Veldig fornøyd!
God kommunikasjon og rask respons fra kundeservice. Produktet er vel som hos alle andre, men enkelheten i kommunikasjonen setter vi stor pris på.
Hei Kyrre, Vi ønsker å gi alle våre kunder god kundeservice, og setter derfor stor pris på tilbakemelding på at vi lykkes. Tusen takk! Ønsker deg en fin dag! Hilsen Christine Tharaldsen Unifon