Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Feil opplysningar når det kom til oppsigelsestid, og det gjekk ikkje å reversere avtalen når det blei påpeika av underteikna. Lite profesjonelt. Ellers er det Telenor-dekning og lite kluss.
Hei Aleksander, Takk for tilbakemeldingen din. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Emilie Unifon AS
Fakturagebyr: Kr 99,- eks mva for faktura på epost. Kr 69,- eks mva for EHF Kr 39,- for autogiro. Elektronisk fakturering bør ikke koste noe for kunden. Husk å følge opp slik at abonnementet blir satt opp som avtalt. Bestilte 12GB, men fikk 2GB. Hyggelig kundebehandler hos kundesenteret er bra. Hun rettet opp feil i bestillingen umiddelbart, men kunne selvsagt ikke gjøre noe med fakturagebyret.
Hei Lorentz, Takk for hyggelig tilbakemelding om vårt kundesenter. Jeg ser at du ikke er tilfreds med å ha fått fakturagebyr på din faktura hos oss. Fakturagebyr er helt alminnelig i bedriftsmarkedet. Dette er for å dekke kostnadene til produksjon og distribusjon av faktura og gebyret fremgår av våre kundeavtaler og standardvilkår. Vilkårene våre ligger tilgjengelig her, under «øvrige priser»: www.unifon.no/generelle-priser/ Dersom du mener vi har gjort en feil med din faktura, eller har andre spørsmål knyttet til ditt abonnement, kan du gjerne kontakte meg personlig på [email protected]. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Dere er ikke i nærheten av Telenor derfor bytter jeg tilbake. Bare så enkelt som å få en bekreftelse fra min side om nytt abbonement. Der måtte dere sende en Mail som var umulig å svare på i stedet kunne dere sendt en sms med beskrivelse av endring der jeg skriver ok
Hei Rolf, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Emilie Unifon AS
Meget god service og alt var sikkert og trygt ved overgang til Unifon. Kunne ikke startet bedre. Takk!
Hei Arvid, Tusen takk for super tilbakemelding og gode ord! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger og jeg lover å bringe din kommentar videre til de som har ansvaret for ditt kundeforhold. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover!
Unifon er veldig bra. Har aldri hatt problemer av noe slag. God telefondekning. Anbefales på det sterkeste.
Hei Audun, Tusen takk for super tilbakemelding og gode ord! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Emilie Unifon AS
Raskt svar på telefonen og god hjelp fra dyktig supporter.
Tusen takk for kjempefin kommentar! Vi setter stor pris på alle tilbakemeldinger og er veldig glade for at du er fornøyd med oss i Unifon. Hilsen Emilie Unifon AS
Ble oppringt i dag av et telefonnummer Presenterte seg som et underselskap av Telenor (med en lang og tullete forklaring om at Telenor var saksøkt for milliarder og derfor ikke kunne ring selv). Tilbød meg å gå ned i pris fra 399 til 249. Den eneste forskjellen var at det ville stå Unifon på toppen av fakturaen i stedet for Telenor. Hele presentasjonen oste løgn og fanteri, så null napp hos meg! Men jeg blir mektig provosert over slikt! 😡
Hei, Gjertrud Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Kunder som er forledet eller lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Hittil i år har vi fått over 10.000 nye kunder til Unifon. Derfor er det trist og beklagelig at noen har opplevd at enkelte dårlige salgsrepresentanter har opptrådt klanderverdig på vegne av oss. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan dere kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Emilie, Unifon AS