Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert oktober 2024
Unifon
3.4
1 172 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Positiv trend

Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.4
Middels
1 172 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#7
Dårlig
Unifon er rangert
#7 av 10 bedriftsoperatører
54%
Middels
54% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 1 172 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
565
80
22
34
471
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 1 172 verifiserte omtaler på Bytt.no

Skjulte kostnader

Omtale av  Lorentz

Fakturagebyr: Kr 99,- eks mva for faktura på epost. Kr 69,- eks mva for EHF Kr 39,- for autogiro. Elektronisk fakturering bør ikke koste noe for kunden. Husk å følge opp slik at abonnementet blir satt opp som avtalt. Bestilte 12GB, men fikk 2GB. Hyggelig kundebehandler hos kundesenteret er bra. Hun rettet opp feil i bestillingen umiddelbart, men kunne selvsagt ikke gjøre noe med fakturagebyret.

Svar fra Unifon
08.06.2023 09:41

Hei Lorentz, Takk for hyggelig tilbakemelding om vårt kundesenter. Jeg ser at du ikke er tilfreds med å ha fått fakturagebyr på din faktura hos oss. Fakturagebyr er helt alminnelig i bedriftsmarkedet. Dette er for å dekke kostnadene til produksjon og distribusjon av faktura og gebyret fremgår av våre kundeavtaler og standardvilkår. Vilkårene våre ligger tilgjengelig her, under «øvrige priser»: www.unifon.no/generelle-priser/ Dersom du mener vi har gjort en feil med din faktura, eller har andre spørsmål knyttet til ditt abonnement, kan du gjerne kontakte meg personlig på [email protected]. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ærfaring med Unifon ,

Omtale av  Rolf T. U

Dere er ikke i nærheten av Telenor derfor bytter jeg tilbake. Bare så enkelt som å få en bekreftelse fra min side om nytt abbonement. Der måtte dere sende en Mail som var umulig å svare på i stedet kunne dere sendt en sms med beskrivelse av endring der jeg skriver ok

Svar fra Unifon
30.06.2023 16:55

Hei Rolf, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Emilie Unifon AS

Trygg og glad

Omtale av  Arvid S

Meget god service og alt var sikkert og trygt ved overgang til Unifon. Kunne ikke startet bedre. Takk!

Svar fra Unifon
06.06.2023 08:20

Hei Arvid, Tusen takk for super tilbakemelding og gode ord! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger og jeg lover å bringe din kommentar videre til de som har ansvaret for ditt kundeforhold. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover!

Veldig god service.

Omtale av  Audun B

Unifon er veldig bra. Har aldri hatt problemer av noe slag. God telefondekning. Anbefales på det sterkeste.

Svar fra Unifon
08.06.2023 13:15

Hei Audun, Tusen takk for super tilbakemelding og gode ord! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Emilie Unifon AS

Rask og god hjelp.

Omtale av  Svein E. M

Raskt svar på telefonen og god hjelp fra dyktig supporter.

Svar fra Unifon
06.06.2023 08:17

Tusen takk for kjempefin kommentar! Vi setter stor pris på alle tilbakemeldinger og er veldig glade for at du er fornøyd med oss i Unifon. Hilsen Emilie Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Lyver folk rett i fleisen!

Omtale av  Gjertrud

Ble oppringt i dag av et telefonnummer Presenterte seg som et underselskap av Telenor (med en lang og tullete forklaring om at Telenor var saksøkt for milliarder og derfor ikke kunne ring selv). Tilbød meg å gå ned i pris fra 399 til 249. Den eneste forskjellen var at det ville stå Unifon på toppen av fakturaen i stedet for Telenor. Hele presentasjonen oste løgn og fanteri, så null napp hos meg! Men jeg blir mektig provosert over slikt! 😡

Svar fra Unifon
02.06.2023 16:25

Hei, Gjertrud Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Kunder som er forledet eller lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Hittil i år har vi fått over 10.000 nye kunder til Unifon. Derfor er det trist og beklagelig at noen har opplevd at enkelte dårlige salgsrepresentanter har opptrådt klanderverdig på vegne av oss. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan dere kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Emilie, Unifon AS

God hjelp

Omtale av  Nora

Fikk veldig god hjelp fra kundeservice som hjalp meg fort og greit med å finne frem PIN koden min

Svar fra Unifon
02.06.2023 16:21

Hei, Nora Så bra at vi fikk ordnet opp i saken din! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Emilie Unifon AS

Unifon har 1 172 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener
Har tilegnet profilen
Unifon deltar på Bytt.no

Unifon har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Unifon besvarer omtaler

Unifon har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Unifon ønsker tilbakemeldinger

Unifon benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR