Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Selger ringer i forrige uke og tilbyr abonnement til en gitt pris, uten binding eller oppsigelsestid. Må svare ok på meldingen der og da, får ikke kommet inn på linken som ble sendt før jeg får lagt på, men får lest gjennom alt med liten skrift etterpå, og opplysningene i vilkårene stemmer ikke med det som ble avtalt på telefon. Prøver sende melding uten å få svar fra nr selger brukte til sms, ringer, men får da nr som ikke er i bruk. Kontakter support, men da avtalen er signert med ok, sier de det er vanskelig å komme ut fra avtalen uten bruddgebyr. Lureri. Venter å høre videre fra de.
Hei Andre, Takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale her. Det er veldig synd å høre om din opplevelse med Unifon så langt. Det er selvfølgelig ikke dette inntrykket vi ønsker at folk skal sitte igjen med. Nå har ikke jeg alle detaljene i saken din så det hadde vært fint om du kunne tatt kontakt med meg personlig. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg få tatt en ny titt på saken din. Eller så kan du kontakte kundeservicen vår på [email protected] eller på 05015. Håper å høre fra deg. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Inne store erfaringen med Unifon, men god erfaring med Nortel
Hei Bernhard, Tusen takk for fine ord!😊 Jeg håper og tror at du kommer til å bare ha gode erfaringer med oss nå som det er Unifon. Skulle det være noe som helst vi kan hjelpe deg med så stiller den flotte kundeservicen vår opp 08-17 hverdager, men også på vakttelefonen som er åpen 24/7. Velkommen til Unifon! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Veldig fornøyd med tjenestene. Utrolig bra kundeservice! Anbefales
Hei Odd, Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Det er så gøy å høre du er fornøyd med produktet vårt, og at du har fått oppleve den flotte kundeservicen vår. Vi håper du fortsetter som fornøyd kunde hos oss i mange år fremover 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
De lurer deg. Vanskelig å finne faktura, ikke en bra overgang fra Telenor. Dårlig kundeservice. Jeg sa ja til å inngå en avtale - hvis jeg IKKE fikk bindings tid. DET var det jeg sa ja til. Selger sender sms og sier jeg skal svare ja på denne, gjorde det - uten å lese avtalen - hvor det der stod 24 mnd. bindingstid. Dette er å lure folk. Avtalen ble tatt opp, men den får ikke jeg tilgang til. Jeg skal nå kontakte forbruker ombudet og be de om å ta saken. En muntlige avtale er like bindende som en skriftlig. Har selvsagt tatt kontakt med de, det endte kun med "Beklager, men avtalen står". INGEN forsåelse eller tilbatrekking av kundeforholdet, som jeg vil ut av.
Hei Maijka, Takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale her. Det er veldig synd å høre om din opplevelse med Unifon så langt. Det er selvfølgelig ikke dette inntrykket vi ønsker at folk skal sitte igjen med. Nå har ikke jeg alle detaljene i saken din så det hadde vært fint om du kunne tatt kontakt med meg personlig. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg få tatt en ny titt på saken din. Eller så kan du kontakte kundeservicen vår på [email protected] eller på 05015. Håper å høre fra deg. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Selgeren ringte mange ganger og sa at vi er best og dere prøve oss. Jeg sa til ham at dere må sende skriftlig til oss at den har ingen bindingstud, da han skrev på sms og vi avtalt at etter en uke sender SIM kort til oss, men de aldre har sendt SIM kort til oss og etter en måned på søndag fikk vi beskjed at UNIFON SIM kort blir aktivert på mandag, da ringte jeg til de og sa til de at vi har ikke fått SIM kort og dere har ikke rett for å aktivere den. På mandag har jeg fått beskjed en gang til at kl.11 SIM kort blir aktivert. Jeg ble sint og ringte en gang til , da sa de at du må sende oss e-post. Da sendte jeg e-post for å stoppe avtale og de godkjente. Etter 4 uker har jeg fått engang til sms at SIM kort blir aktivert. Jeg ringte til de, da ble jeg så sint og de sa at hvis dere vil ikke UNIFON, må dere betale for 3 måneder. Jeg ble helt sjokkert at da startet ikke man på en avtale og får ikke SIM kort hvirdan kan få faktura for 3 månedere oppsigelse? Jeg skal klage av de på forbrukerrådet.
Hei Saeideh, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Nå kjenner jeg dessverre ikke til alle detaljene i saken din, så det hadde vært fint om du kunne tatt kontakt med meg. Som sagt så ønsker jeg veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Svært god service og oppfølging for å få til en ordning med fortsatt bruk av fast telefon til min mor som ikke klarer å bruke mobil. Veldig god hjelp.
Hei Harald, Tusen takk for veldig fin omtale! Det er veldig godt å høre at vi kom frem til en løsning og kunne hjelpe når det kommer til å fikse en fast telefon til din mor. Jeg håper dere ikke nøler med å ta kontakt hvis det er noe mer vi kan hjelpe dere med 😊 Ønsker dere en flott sommer videre! 🌞️ Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Veldig god og rask kundeservice. Døgnåpent og profesjonelle
Hei Aleksander. Tusen takk for så hyggelig omtale her! Det er så gøy med så fin tilbakemelding når det kommer til kundeservicen vår! Det setter vi stor pris på. Når du er fornøyd, er vi fornøyde 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig Vilde Unifon AS