Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Veldig bra kundebehandler, utrolig hjelpsom og løsningsorientert, takker for god hjelp.
Hei Bjørn, Tusen takk for fine ord. Veldig hyggelig å høre at du fikk god hjelp når du tok kontakt med den flotte kundeservicen vår. Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe med 😊 Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Jeg har mottatt overaskende positiv respons på mine forespørsler. Dere lager en intern sak, og jeg har fått alle mine caser innvilget. Veldig fornøyd som småbedrifts kunde med mine 3 abn.
Hei Bente, Takk for fine ord! Veldig fint å høre at du er fornøyd med henvendelsene du har hatt hos oss til nå. Vi streber alltid etter å tilby den beste kundeservicen uansett hvor mange abonnementer kundene våre har 😊 Vi håper du fortsetter å være like fornøyd i mange år fremover. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
veldig bra service.takk for flott hjelp.damen som hjalp meg var kjempe hyggelig:)
Hei Helge, Takk for hyggelige ord! Veldig koselig å høre at du fikk god hjelp når du tok kontakt med den flotte kundeservicen vår. Ikke nøl med å ta kontakt dersom det er noe mer vi kan hjelpe med 😊 Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Mest at det ikke er gratis MMS inkludert i abbonementet, det er hovedgrunnen til at jeg butta abbo.
Hei Anna, Takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale her. Nå kjenner jeg ikke til saken eller abonnementet ditt, men du kan gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected] så skal jeg få tatt en ny titt på det. Eller så kan du nå oss på [email protected] eller 05015. Håper å høre fra deg Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Serviceinnstilte. Fikset ting kjapt. Lengre åpningstider kunne hjulpet meg mer.
Hei Andre, Takk for din tilbakemelding! Veldig gøy å høre du fikk så kjapp hjelp når du tok kontakt med oss. Skulle det være krise, så har vi alltids en døgnåpen vakttelefon 😊 Vi håper du fortsetter å være like fornøyd kunde i mange år fremover! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Man får ikke advarsel når man har brukt opp inkludert data. Overforbrukk av data ble det veldig dyrt.
Hei George, Takk for at du tar deg tid til å skrive omtale her. Det er veldig synd å høre om din opplevelse med oss så langt. Man skal som regel få varsel når både 80% og 100% av dataen er brukt opp. Nå kjenner jeg dessverre ikke til alle detaljene i saken din, men det hadde vært veldig fint om du kunne tatt kontakt med meg personlig slik at jeg kan ta en ny titt på saken din. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper å høre fra deg! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Meget bra service. Raske å svare. Gode priser. Kan anbefales.
Hei Rudi, Takk for så hyggelig tilbakemelding! Veldig gøy å høre at du er så fornøyd med kundeservicen vår, og prisene våre. Vi håper du fortsetter å være en like fornøyd kunde i mange år fremover! 😊 Ønsker deg en fortsatt fin sommer☀️ Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS