Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kundeservice svarte på epost + purring på epost etter over en måned. Det er rask service det! Baserer dere inntjeningen på at folk må betale seg ut av de dårlige avtalene deres?
Hei Åshild, Og takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale. Først og fremst så er vi lei oss for å høre om opplevelsen din så langt med oss. Vi opplever for tiden stor pågang som dessverre fører til noget lengre behandlingstid. Men jeg ønsker veldig gjerne å hjelpe deg så du kan godt ta kontakt med meg personlig på [email protected] så skal jeg sørge for at det blir tatt tak i saken din. Hilsen Vilde Unifon AS
Her ved flere eposter sendt de oppsigelse av IP telefon uten at de reagerer. Har byttet leverandør men de sender fortsatt regninger. Siste regning er for januar 2024 men jeg sa opp avtalen i august 2023. Styr unna dette firma. Synd at jeg må gi de 1 stjerne.
Hei Terje, Det er veldig beklagelig å høre om din opplevelse med oss. Slik ønsker vi det selvfølgelig ikke. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS
Meget fornøyd med han som jeg snakket med serjøs og flink
Hei Mosa, Tusen takk for super tilbakemelding og gode ord! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Vilde Unifon AS
Opplever daglig at personer ikke kommer ìgjennom, går direkte til mobilsvar
Hei Berten, Dette ønsker vi selvfølgelig ikke for våre kunder. Gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS
Unifon leverer en forferdelig opplevelse, fra lureri ved avtaleinngåelse til overraskende faktureringsmetoder og elendig kundeservice. Å måtte dekke bruddgebyret selv og vente i 6 måneder er uakseptabelt. Standardtjenester faktureres som ekstra kostnader, og deres kundeservice mangler koordinering og kompetanse. Til tross for gjentatte henvendelser, retter de ikke opp feilene sine. En frustrerende opplevelse som jeg ikke vil anbefale til noen.
Heri Mohammad, Utrolig leit å høre om din opplevelse med oss så langt. Vi ønsker jo ikke at det skal være slik. Det stemmer at standard prosedyren vår når det kommer til bruddgebyr fra tidligere operatør er at man må dekke det i sin helhet først, også vil det bli trukket ifra på fremtidige fakturaer. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS
Rask og god kundeservice og et supert "all you can eat abo"
Hei Bjørn, Tusen takk for gode ord😊 Utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd! Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Vilde Unifon AS
Vert plaget med div. Nå sist mobildata, lovet å ringe meg opp i går men ingen telefon fra teknisk. Skulle aktivere nytt SIM-kort
Hei Jan, Dette er veldig leit å høre. Vi ønsker selvfølgelig at det å være kunde hos oss skal være en bra opplevelse, ikke det motsatte. Du kan gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected] så jeg kan få tatt en titt på saken din. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS