Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Opplever daglig at personer ikke kommer ìgjennom, går direkte til mobilsvar
Hei Berten, Dette ønsker vi selvfølgelig ikke for våre kunder. Gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS
Unifon leverer en forferdelig opplevelse, fra lureri ved avtaleinngåelse til overraskende faktureringsmetoder og elendig kundeservice. Å måtte dekke bruddgebyret selv og vente i 6 måneder er uakseptabelt. Standardtjenester faktureres som ekstra kostnader, og deres kundeservice mangler koordinering og kompetanse. Til tross for gjentatte henvendelser, retter de ikke opp feilene sine. En frustrerende opplevelse som jeg ikke vil anbefale til noen.
Heri Mohammad, Utrolig leit å høre om din opplevelse med oss så langt. Vi ønsker jo ikke at det skal være slik. Det stemmer at standard prosedyren vår når det kommer til bruddgebyr fra tidligere operatør er at man må dekke det i sin helhet først, også vil det bli trukket ifra på fremtidige fakturaer. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS
Rask og god kundeservice og et supert "all you can eat abo"
Hei Bjørn, Tusen takk for gode ord😊 Utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd! Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Vilde Unifon AS
Vert plaget med div. Nå sist mobildata, lovet å ringe meg opp i går men ingen telefon fra teknisk. Skulle aktivere nytt SIM-kort
Hei Jan, Dette er veldig leit å høre. Vi ønsker selvfølgelig at det å være kunde hos oss skal være en bra opplevelse, ikke det motsatte. Du kan gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected] så jeg kan få tatt en titt på saken din. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS
Veldig hyggelig og imøtekommende kundebehandler jeg møtte på tlf. Fakturaen jeg ønsket kopi av ble sendt meg med den største selvfølgelighet. 😊
Hei Ann, Tusen takk for super tilbakemelding og gode ord!😊 Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger og jeg lover å bringe din kommentar videre til de som har ansvaret for ditt kundeforhold. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Vilde Unifon AS
Dere skal ringe tilbake..... Samtidig som dere ringer p legger på,så kommer denne kundeundersøkelse på sms...jævla frekke,det er det dere er.
Hei Børre, Vi ønsker selvfølgelig å få ordnet opp i dette! Du kan gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected] så jeg kan få tatt en titt på saken din. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS
Veldig fornøyd med service og produkt! Anbefaler Unifon!
Hei Kenneth, Tusen takk for fine ord! Det er utrolig hyggelig å høre 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen dersom det skulle oppstå noe i fremtiden. Hilsen Vilde Unifon AS