Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har ikke noe å utsette foreløpig (etter 1 mnd). Gikk over fra Telia til Telenordekning og litt ned i pris med overflytting av ubrukte data. Kundeservice svarte med en gang.
Hei Torkel, Takk for hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med både kundeservice og våre produkter. Vi er stolte av å levere rask og god service på Norges raskeste 5G-nett. Hilsen Emilie Unifon AS
Super selger som utgir seg for og være i fra den mobil operatøren du bruker.
Hei Stig, Takk for tilbakemeldingen din. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Emilie Unifon AS
For aller første gang traff jeg en veldig hyggelig person hos UNIFON.
Hei Terje, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Emilie Unifon AS
Fantastisk å få personlig hjelp på kundesenter etter bare 10 sekunders ventetid. Løste hele e-sim problemet mitt. Tommel opp.
Hei Vegard, Takk for hyggelig tilbakemelding! Service og tilgjengelighet er vårt hovedfokus, og det er godt å høre at du opplevde nettopp dette. Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Hilsen Emilie Unifon AS
topp og rask service. fikk løst problem med datarollover.
Hei Andreas, Så bra at vi fikk ordnet opp i saken din! Vi er stolte av å kunne love våre kunder 30 sekunder svartid på telefon og 24 timer på epost. Hilsen Emilie Unifon AS
Vi ble lurt inn i selskapet den 5/7 . Selger opplyste om avtale med Telenor for gode priser for mindre bedrifter. Aksepterte dette, men da jeg kontaktet Telenor så viste det seg at det ikke var noen avtale. Har siden prøvd å komme ut av avtalen, men blir møtt med purringer og inkasso.Dette et bedrageri og vil nå bli fulgt opp i andre fora
Hei Rolf, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Emilie Unifon AS
Rask og god informasjon. Fikk svar på mitt spørsmål
Hei Nils, Takk for hyggelig tilbakemelding! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Emilie Unifon AS