Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Gode løsninger og bra kundeservice, samkjørte ordninger.
Hei Helen, Det er godt du er fornøyd med løsningen deres hos oss. Takk for fine ord. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Jeg er veldig fornøyd og kommer ikke til å bytte. Både bra kundeservice men også god kvalitet på alt
Hei Victoria, Så godt at du er fornøyd med dine tjenester. Vi ser frem til et hyggelig kundeforhold videre. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Hyggelige folk, god service holder de på med her i denne bedriften
Hei Thomas, Det blir jo nesten ikke bli bedre enn dette! Tusen takk for de hyggelige ordene, vi setter virkelig stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Jeg er meget fornøyd, god kundeservice og hyggelige folk.
Hei Eileen, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, dette setter vi stor pris på! Vi er stolte av vår effektive og hyggelige kundeservice! Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Veldig god kundeservice og dekning, bare en fryd og kontakte
Hei Rick, Takk for fine ord. Vi er stolt av å leverer mobiltjenester i Telenors mobilnett, som i 2021 ble kåret til Norges raskeste mobilnett og beste dekning av Ookla Speedtest. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Veldig fornøyd. Har aldri kunne holde så lange og useriøse samtaler uten at det blir brudd. Tipp topp
Hei Petter, Takk for din tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Ble med på lasset fra phonect, ble lovet de samme premisser som for mitt abonnement hos phonect, nå når jeg skal bytte til en annen leverandør har jeg plutselig både bindingstid og bruddgebyr noe som jeg ikke hadde hos phonect, ren piratvirksomhet! Styr unna!
Hei Sjur, Så trist at du ikke har vært fornøyd med dine tjenester hos oss. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken og det gjør det er vanskelig å si noe om din avtale. Dersom du ønsker en gjennomgang kan du gjerne kontakte meg på [email protected] hvor du oppgir nummer/kundenummer henvendelsen gjelder. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon