Altibox TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har et sonos anlegg koblet til TV. Lyden må styres via sonos, virker ikke på fjernkontrollen.
Viken fiber er dessverre eneste internet leverandør i store deler av distriktet der jeg bor, etter 5 år, driter de fullstendig i å vedlikeholde eller fikse fysiske ting som kabler og koblingsbokser. Vi har klagd i årevis byttet alt av kabler og modemer... Prøvd med egne routere etc, resatt TV og alt mulig som de lover at skal hjelpe men det er ren søppel de gjør ikke en dritt. Vi har kjøpt ekstra utstyr for flere tusen kroner (på deres anbefaling) uten at det hjelper, problemet er utvilsomt at de må fysisk bytte kabler i bakken eller koblingsbokser noe de driter i med unntak av at det betyr en ny kunde. De er helt og fullstendig ubrukelige og er den minst seriøse leverandøren av fiber jeg noen gang har vært borte i og jeg tviler på at du finner noe lignende noe annet sted der slikt kan aksepteres , men så lenge de har MONOPOL dvs eneste alternativ så selvfølgelig driter de i kundene for ustabilt nett som bryter konstant er bedre en ikke noe overhode. Jeg er så lei de som driver Viken Fiber at jeg helst vil spy...
Jeg har "alltid" vært fornøyd med Altibox TV og Wi-Fi tilgang, og har vært kunde i ca.10 år. Det siste året har imidlertid Wi-Fi blitt ustabilt. Det er Wi-Fi som koster mest i pakka (ca.950,- kr pr mnd), og jeg forventer da at det skal fungere topp, noe det ikke gjør. Nå viser det seg at de har inngått et samarbeid med Google, som skal sikre stabilt wi-fi, men det koster selvfølgelig ekstra pr. mnd. Jeg kontakter sjeldent kundeservice, men når jeg så gjorde for ca. 1år siden, var vedkommende så uhøflig på telefon at jeg ikke har glemt det enda. Hun har bla. ikke fullført avtalen for oppgradering av bokser, slik hun lovte. Det anbefales derfor ikke, av disse grunner, å bli kunde i Altibox.
Jeg kan bytte på kanaler med de 52 poengene og du får med hbo nordic og du kan bytte så ofte du vil.
Styr unna. Er uten fiber minimum 1 dag pr mnd, min verste tabbe. Elendig kundeservice. Aldri mer
Tv-guiden eller kanaloversikten er uhyre treg. Står jeg eksempelvis i oversikten over kanal 1-6 og blar ned til 7-12 må jeg vente opptil 10 sekunder. Dette går meg på nervene i 2019.
Bestillt Altibox med bytte av leverandør 1 juni. Montører kom til avtalt tid, (en uke før 1 juni) men stolpe som kabelen skulle monters i var for dårlig (råtten). Normalt tar det lang tid for å skifte stolpe, så vi såg for oss en god stund uten tv og internett. Men etter få dager var stolpe montert og fiber installert. Topp service, av meget hyggelige montører.