Altibox TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Nå har de lovt å forbedre dekoderen i flere måneder, men lite skjer.. Hakker, stopper opp, treg oppstart, låser seg ved omstart av tv-programmer. Hvor vanskelig kan det være??? Har dessverre låst meg for ett år, men må være mulig å si opp når de ikke leverer??
Har fått tilsendt ny dekoder nå og lovet godt i 3 dager. Nå prøver vi å si opp dette abonnement. Ikke fornøyd med produktet
Vi har hatt problemer hele tiden, koblet 1 januar. Når vi skifter kanal fryser den bildet - vi må dra ut strømmen og sette på igjen - DETTE SKJER FLERE GANGER PR DAG! Vi kan ikke restarte et program - får et fryst bilde før den til slutt kommer med feilmelding om at vi må slå av/på. DETTE HJELPER IKKE EN DRITT- samme skjer på neste forsøk! Kontaktet kundeservice i midten av januar. De sa at dette var et kjent problem med de nye boksene men de jobbet med en oppdatering. Nå begynner vi å bli lei - og man kommer jo ikke igjennom på chatten...
Raskt og stabilt nett/tv som jeg anbefaler på det varmeste. Prøvd et par andre.Kan ikke måle seg mot Altibox.
Lite hjelp å få når en stiller spørsmål. Får ikke ha NRK kanaler uten å betale min 18000kr i året. Man må ha data for å få tv kanaler. Tragisk.
Boksen henger seg stadig opp og må restartes, menyen er fryktelig rotete, og jeg har til dags dato ikke fått til å bruke mikrofonen ved søk. Internettet er også nokså ustabilt.
Hatt altibox i flere år. Så å si aldri nedetid og nye altibox TV bokser fra Huawei fungerer perfekt.