Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Altibox TV
2.4
438 verifiserte omtaler

Altibox TV omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Altibox TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.4
Dårlig
438 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#1
Utmerket
Altibox TV er rangert
#1 av 5 tv-leverandører
50%
Middels
50% anbefaler Altibox TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 438 omtaler om Altibox TV

FILTRER OMTALER
119
85
48
59
127
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Altibox TV
Altibox TV har 438 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig kundebehandling og kvalitet på tjenesten.

Omtale av  Kordula R

Jeg har vært Altibox-kunde i noen måneder. Siden Altibox-installasjonen var det dessverre ikke en eneste rolig kveld med TV-en. Hver gang etter å ha slått på TV-en begynte bilde å blinke. For å stabilisere bildet tar det ofte omtrent 45 minutter-med reset, starte på nytt osv. I dag fungerer ikke dekoderen i det hele tatt. Jeg ringte Lyse kundeservicen at de skal sende noen som skal se hvor er feilen - dessverre uten noe resultat, ingen dukket opp. Jeg har ikke noe godt å si om håndtering av Altibox problemer. Jeg anbefaler ikke Altibox til noen.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Altibox TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bare tull i 5 år nå

Omtale av  Jarle

Utallige henvendelser til support løser ikke problemet og de vil ikke sende folk for å sjekke. Elendig/ustabilt nett og tv.

Fraråde å abonnere Altibox, Dårlig kundeservice, juks på bindingstida

Omtale av  Kim

Fikk mye problem da jeg startet med. Dekoder og tilkobling var ikke i orden før det var gått 10 dager. Fakturerte flere dekoder enn jeg hadde fått. Satt på bindningstid i 12 måneder når de sa i telefonen og på bestillingsbekreftelse at det ikke var noe bindingstid. Ikke bare 12 måneder de satt på, de satt på 14 måneder. Har nå sagt opp i 6 måneder i forveien. Elendig kundebehandling, høy pris og det verste var juks og lureri!!!

Elendig kvalitet på overpriset produkt

Omtale av  Sveini74

Etter at altibox gikk over til huawei tv bokser med kombinert fjernkontroll fra samme leverandør, så syns jeg kvaliteten deres har gått til elendige bunnivåer. Nå har jeg hatt mer problemer med fjernkontrollene til huawei på 1 måned, enn jeg hadde på 12 år med motorola sine altibox løsninger. Så da blir det å gå tilbake til logitech fjernkontroller, da huawei/altibox sin fjernkontroller er simple i byggkvalitet, lagger, plastikknappene blir innklemt og kvalitetsfølelsene er generelt elendig. At de også la om til poengsystem i stedet for pris pr kanalpakker, for å forvirre kundene enda mer gjør ikke ting bedre. Føler aldri vi har fått mindre for pengene enn det vi gjør nå. Ekstremt misfornøyd og teller på knapper om altibox som leverandør skal skiftes ut innen kort tid. Her må det kraftig skjerpings til for at kunder skal kunne ta dere seriøst lenger.

Elendig kundeservice

Omtale av  Linda

Veldig fornøyd med Altibox da jeg hadde det, men fryktelig mye problemer da jeg skulle si opp. Fikk regninger flere måneder etter at abonnementet var avsluttet, og purringer på disse selvom jeg gjentatte ganger hadde vært i kontakt med kundeservice og de bedyret at disse var slettet. I tillegg begynte de plutselig å sende meg regninger på en adresse hvor jeg ikke har bodd på mange år, og hadde ingen god forklaring på hvorfor. Etter så mye rot velger jeg aldri Altibox igjen. Har Telenor nå, og fornøyd med pris og utvalg. Her er det endel billigere enn Altibox.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ustabil hastighet

Omtale av  Dt

Til tider ustabil hastighet, get skylder som normalt alltid på mitt utstyr, men etter mye feilsøking er det alltid hjemmesentralen som feilen ligger på. Kundebehandlere er programmert til å skylde på kunden før de faktisk innser at feilen ligger på dems utstyr. Etterpå skal dem ha deg til å bekrefte skriftlig om at du eventuelt godtar å ta regningen hvis feilen ligger på ditt utstyr når teknikeren kommer på besøk.

Sleipe folk

Omtale av  Dan

Hvis de tilbyr opp til 6 måneder gratis tjeneste så kan det få konsekvenser senere. Jeg måte betale alt tilbake igjen. De nekter på alt. Så dårlig kundebehandling.

Altibox TV har 438 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Altibox TV mener

Altibox TV

Har tilegnet profilen
Altibox TV deltar på Bytt.no

Altibox TV har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Altibox TV besvarer ikke omtaler

Altibox TV har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Altibox TV henter ikke inn tilbakemeldinger

Altibox TV benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR