Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Prøvde å si opp abonnementet flere ganger. Fikk ja det skulle ordne seg over telefon men ingenting skjedde, prøvde så på mail og der ble jeg ignorert. Selv etter jeg endelig fikk avsluttet fortsatte fakturaene å komme. Værste kundeservice jeg noen gang har opplevd. Det hele startet med en kampanje på gratis prøvetid som ble kortere enn jeg ble lovet, og de kom seg unna med det sa jeg ikke hadde det skriftlig. Hold unna
Ringte og utga seg for å være min gamle leverandør som bare skulle bytte eksisterende dekoder. Installatøren kom, og skjønte ingenting da Allentes dekoder ikke var på plass. En beklagelse og løfte om ikke å sende flere fakturaer kom fra Allente. Men fakturaene kommer, selv om intet er levert.
Det er jo umulig å få sagt opp abonnemenet. Har bindingstid, så jeg ringte i god tid før bindingstiden gikk ut. At man må ringe for ordne dette i år 2023 er bare helt utrolig. Når jeg ringte var det 30 min ventetid i køen. Så ble jeg tilbudt til å bli oppringt og du holder din plass i køen. Men ingen ringte tilbake. Så har dette gått i glemmboka, og jeg må betale for noen ekstra måneder. Dette er horribelt. Så kontaktet jeg dere om kjøp av abonnement, da ringte dere tilbake etter 1 min. Kommer aldri til å anbefale Allente til noen.
Har ikke hatt TV men må gå gjennom laptopp.LOvet hjelp m innstalasjonn for ca ett år siden Ingen kom' La på prisen nylig til over 425 og påstod at det var sluu på kampanjen? Fikk endellig sagt opp Prøvde flere ganger den ene gangen i iver 3o minutter uten å få svar Da jeg endelig kom igjennom så skulle demdem ha betalt for oppsigelsesmåneden + en måned til Jeg har ikke hatt TV men var nødt til å gå via PC og tlelefonb Ingen forståelse Nå er jeg endelig kvitt men må betale i oppsigelsesmåneden hvis ikke truet dem med inkasso Nå skal jeg få mine søsken til å si opp også Dette er bare dritt
Betaler fortsatt for allente selvom jeg har sagt opp… money wasted thanks! Allente < alt annet
pga borettslaget oppsigelse av Canal Digital i fjor 2022 sto valget kun mellom RiksTv og Allente, vi valgte Allente med tilbud på kr. 299.- første år så kr. 329.- etter 1 år. Nå er neste faktura på kr. 599.-, 100% prisøkning... Oppsigelse er sendt
Elkjøp selger abonnementer fra allente med rabatt med TV'er, man får en pris for 6mnd på 1645,- denne prisen er ikke reell! For min del blir prisen 1836,02 før bindingstiden er slutt. Så styr unna disse svindlerne!
De ringer deg og gir deg det tilbud uten bindingstid. Får forklart hvor mye det blir første mnd og hvor mye det blir de påfølgende måneder. Understreker at det ikke er bindingstid på tilbudet. Du kan når som helst si opp abonnementet. Måneden etter får du regning for flere måneder med abonnementet som skal betales på forskudd. Utspekulert.
Vi kjøpte ny smarttv etter flytting, og skulle ha tilgang til tv. Valgte Allente, og ringte de for å bestille abonnement. Da fikk vi beskjed om å kjøpe Allente1-boksen. Ved en tilfeldighet oppdaget jeg i dag at boksen var unødvendig- bare å bruke appen inne på tv. Men dere viser ingen vilje til å ta boksen i retur. Ser frem til å si opp abonnementet om 5 mnd!
Styr for all del unna. Jeg har aldri noen gang vært borti et selskap som fungerer så til de grader dårlig. Det er ingenting som fungerer som det skal; selgere er ikke etterrettelige, kundeservice for følger ikke opp hva de lover, og ingen faktura er korrekt.
Aldri mer. Største svindel tv noen sinne. Dette selskapet driver med villedende kundebehandling og baserer hele selskapsmodellen sin på å fange deg som kunde. Svært vanskelig å si opp. Nettsiden har såkalt vært under «vi jobber med ny din side utvikling i lang tid» Denne teksten står fast mnd etter mnd og gjør at kunder ikke finner frem til hvordan man skal si opp. Vi snakker opp mot 1 år og mer. Når du endelig får sagt opp via tlf og bekreftelse på mail blir du oppringt av en som skal lokke deg tilbake med div tilbud. Takker du nei er han frekk og spydig. Styr unna. Håper forbrukerrådet får stanset dette svindel selskapet.
Inkompetente serviceavdeling Hver medarbeider har sin private løsning. Skylder på kunden og kundens utstyr, når det åpenbart er Allendtes feil.
Får tilgang til streaming på pc og nettbrett men ikke på tv. Serier virker / virker ikke. Vurderer å bytte leverandør etter ca 20 år.
Dårlig service og allente appen har ikke på over et år. Allente behandler meg som om jeg er dum
Ble lovet en gratis Chromecast mot at jeg bandt meg i 3 måneder. Den kom aldri, og kontaktet kundeservice. De mente at dette hørtes veldig lite sannsynlig ut, men etter at jeg kontaktet dem for tredje gang ble det opprettet en sak, som ble sendt videre til lytting, for å høre samtalen mellom meg og selger. Hørte ingenting på flere uker, kontaktet dem igjen, og etter 4 uker fikk jeg endelig svar og Chromecasten ble sendt ut. Sammen med ny faktura for en ny måned, og frekke som er er slang de på et gebyr på 129kr for utsettelse av faktura, noe de selv foreslo, at jeg skulle vente med å betale til saken var løst. Kommer ALDRI til å bruke Allente igjen!
Prøver nå å si opp denne avtalen med allente fått gjennom et mobilkjøp hos Elkjøp. Dette lar seg ikke gjøre på mail til kundeservice vel å merke.. må tas gjennom chatten dems.. der en svensk selger prøver nå å selge meg tjenesten videre... jeg ber om mail på bekreftet oppsigelse på mail.. og får respons "om du frågar snâlt" morsom type.. veldig irreterende bedrift og kundeservice system! STYR UNNA