Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
helt håpløs app, dårlig informasjon og vanskelig å manøvrere
En hyggelig selger ringte for å tilby Allente Streaming. Jeg var veldig fornøyd med Strim Mest som jeg var veldig fornøyd med. Selger lovte at det var helt likt, bare billigere, skulle koste 429kr. Jeg sa ja. Det gikk 1 måned før det fungerte pga feil med brukerkontoen. Det ble kreditert, så jeg var fornøyd. TV 2 var med reklame, etter x antall ganger i chat gikk det ikke ann å løse, samt at prisen var 50kr for høy. Samtale med kundeservice ordnet dette og skulle også ordne prisen. 1 uke senere kommer en pakke fra Allente, det var en TV boks. Jeg bruker ikke TV boks, så satt den i kottet. Uken etter kommer faktura på 2300kr for boksen, samt at abonnementet koster over 600kr. Ringte igjen kundeservice og møtte en grinete selger. Han mente at den boksen hadde jeg bestilt, men kunne ikke gi noe info om når. Sannsynligivs for 3 måneder siden når selger ringte og jeg svarte OK på noe som jeg senere aldri har fått dokumentasjon på. Nå skal de hente frem opptaket med selger for å bevise/motbevise. Jeg ville kun ha helt likt Strim Mest, men det klarte de virkelig ikke.... Bare lureri, styr unna!
Selger ringer. Sender bestillingsbekreftelse på SMS, et håpløst tilbud der det ikke fremkommer hva en bestiller og til hvilken pris. Kun et ark med en rekke beløp uten sluttsum. Ber om å klikke på Bekreft-knapp. Nekter å skrive på bestillingsseddel at installasjon er inkludert i prisen eller hva total pris for avtalen vil være.
Selger Elkjøp solgte ab med prisavslag på vare med at jeg bare kunne si opp etter første faktura. Det kan jeg ikke før 6 mnd. Så jeg vil betale mer enn det såkalte prisavslaget.
Prøver å komme i kontakt med Allent på epost etter stengetid på tlf. Kun firmaer har den muligheten. Jeg har fryst abonnementet da jeg kun får error når jeg prøver å streme programmer. Roger
De sender ut fakturaer, kredittnota og inkassovarsel i hytt og pine. Plutselig skal de ha betalt 4 måneder i forveien og så skal de ha betalt dobbelt 1 måned, og bare trekker penger fra kortet uten grunn. Er i tillegg helt umulig å komme inn til kundeservicen dems. USERIØST SCAM SELSKAP. Styr langt unna.
Forferdelig selskap å forholde seg til. De sender ut ekstra regning i tillegg til månedlige trekk. Før fristen for betaling har gått ut, så stenger de abonnementet både tv og Internett. Sender inkassovarsel uten grunnlag. For et helvete av et roteselskap. STYR FOR ALL DEL UNNA DISSE!!!!!!!!
Kundeservice svarer ikke på telefonen, når du først kommer igjennom etter 20 minutter blir det brutt. Dette har nå skjedd tre ganger! Oppsigelsesskjema finner du ikke på min side, så eneste mulighet er å snakke med kundeservice. Styr unna! Dyrt og dårlig.
Det er umulig å vite hva neste faktura blir med Allente. Plutselig skal de ha 3 måneder forskudd, så fakturer de deg for fullt allerede neste måned. Man føler seg forsøkt lurt konstant og det er ikke slik at tilbudet forsvarer prisen til å begynne med. Er dessverre knyttet til de pga borettslag, men de har fått meg til å si opp alt av TV for første gang i mitt liv og det skal bli en gledens dag når jeg slipper forholde meg til de (etter en latterlig bindingstid såklart)
Er for tiden i Spania og prøver med iphone å streame fra Allente appen til tv. Fungerer en liten stund, så får jeg brudd og feilmeldinger som "innholdet kan ikke vises" eller "du har ikke tilgang" etc. Særlig ille er det med streaming av direkte tv, får brudd ca hvert 5 minutt, umulig å se et helt program. Er blitt så ille at jeg ikke lengre gidder å bruke Allente, bruker heller NRK appen som fungerer utmerket med direkte sendinger uten brudd. Det er heller ikke omtrent mulig å få kontakt med Allente, chatten svarer bare med selvfølgeligheter og er ikke til hjelp, , servicetelefonen har så lange køer at ingen har råd til å vente på svar. Hvorfor all verden er det ikke mulig å gjøre en skriftlig henvendelse der en i fred og ro kan få skrive ned hva som er galt, og der Allente tar seg tid og prøver å gi et skikkelig svar for å løse problemet. Det burde ikke være formye forlangt når man betaler snart kr 10.000,- pr år.
App som ikke virker på noen av telefonene, dyrt og vrient å administrere abonnementet.
Umulig og logge inn på Min side. Kommer opp forbidden 403. Ikke fakturaforklaring på nettbanken. Dekodere som henger og må resettes titt og ofte med power av og på, kansje det virker av og til. Nå blir det heller streaming til halv pris fra et annet selskap.
Har et abbonement på hytta i Sverige,og har prøvd en såkalt av/på ordning.Dette har kostet meg mange tusen kroner,da vi skjelden er på hytta.Nå må jeg få slettet all tilhørighet fra dette.Jeg sier opp kontrakten i dag.Hører fra dere snarest.
Tungvint å bruke, si opp . Fikk forlenget bindingstid ved oppsigelse.. NRK må brukes på separat app
Å caste fra mobil enhet til Chromecast er helt meningsløst å prøve, da det bare kommer feilmeldinger (alle andre apper funker å caste som normalt). Kundeservice er ubrukelig. De har hatt 2mnd(!) på seg på å svare på en enkel mail, og vi venter enda... Elendig utvalg etc. Styr langt unna og benytt hva som helst av andre streaming tjenester, da det ikke går an å få noe mer ubrukelig enn Allente.
Allente sliter økonomisk, men likevel er det ikke akseptabelt for meg som kunde at internasjonale nyhetskanaler slettes uten at jeg får kompensert økonomisk.