Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Si opp via chat bot som ikke svarer engang. bare drøyer tiden, lurer på hva forbruker kontoret sier om disse.
Har sittet i 1 time og 30 minutter nå og ventet på svar fra kundeservice hos Allente. Jeg har den siste halve timen fått beskjed om at det er mindre enn 1 minutt ventetid
Kjøpte et allente-abonnement med 6 måners binding. Det ble billigere på månedspris, men siden jeg måtte ha dekoder(som jeg ikke trengte) så fører det til at jeg må betale 18 måneders nedbetaling etter at abonnementet var stoppet. Dette var ikke selger så ivrig å snakke om selv om jeg fortalte at jeg bare trengte abonnementet i 6-8 måneder. Betale over 2000 kroner for en så primitiv dekoder føles kjedelig.
Hei. Jeg er en av sikkert mange tusen kunder som har blitt lurt av allente fordi jeg ikke har tatt meg bryet med å sjekke hvilke summer som gikk ut av konto hver mnd. Allente trakk meg over 800 per mnd i så mange år at de aldri klarte å finne ut når avtalen ble startet. Jeg spurte om hvorfor beløpet var så høyt og fikk til svar at jeg hadde bestilt sportspakken. Jeg ville ha svar på når jeg hadde bestilt den og på hvilken måte. Da fikk jeg til svar at det visste de ikke noe om og bevisbyrden var min. En eller annen ansatt på provisjon hadde satt meg opp på sportspakken uten at jeg hadde bedt om det, er min teori. Jeg hater sport og var derfor 100% sikker på at jeg aldri ville sagt ja til et sånt tilbud. Jeg er fremdeles kunde, men det er jo fordi de nesten har monopol. Jeg oppfordrer derfor alle allente sine kunder om å sjekke om de betaler for kanaler de selv har valgt! Eller velg noen andre leverandører
Elendige greier! Treg respons siden jeg tok den i bruk. Forsøkt alt. Også mange runder med teknisk support uten at det hjalp. TCP-IP Kablet også. Problemet er rett og slett ytelsen på boksen. Hva annet kan Allente tilby?
Svært tidkrevende og unødvendig å seie opp.. blir sendt mellom telefon selgere i evigheter, anbefaler ingen dette firmaet !
Det er ikke en eneste positiv ting å si, bare vanvittig glad for at jeg omsider har kommet meg ut av avtalen. Nå er det streaming av de kanalene jeg selv ønsker hos andre leverandører, uten bindingstid, og abonnement som jeg selv kan si opp med to tastetrykk.
Etter sammenslåingen av Viasat og Canal Digital endret TV markedet seg. Viasat var fantastisk. Men nye selskapet Allente er helt elendig. Kan ikke finne ord på hvor dårlig de er på kundeservice. Ville ikke anbefalt disse til min fiende en gang. Priser er alt for høye, service er dårlig og ofte nedetid. Håper det kommer nytt tilbud på markedet snart. Bytter med en gang da.
Styr langt unna. Håpløs fakturering, elendig nettside og det er umulig å så opp. Jeg har forsøkt å si opp men det er helt umulig. Blir henvist til et nummer som aldri svarer . Kontaktet forbrukerrådet
Jeg ber Allente gang på gang med å slutte å ringe meg, men det gjør de ikke. Rett og slett telefonterror og kjøpspress.
virker 60% av tiden å gjentakende feiler med fakturering. Blir lovet ting som sumo og Viaplay inkludert men det dukker opp som ekstra på faktura. nettsiden ligger ofte nede og ofte problemer med å cromecaste fra mobil. populære programmer er ofte vanskelig få tilgang til, kan virke som en form for bruker begrensing.
Dekoderen virker dårlig, må dra ut strømmen flere ganger daglig for at den skal virke. Det er også stadig melding om at vi ikke har tilgang til kanalen vi vil se, og å starte noe fra ukesarkivet virker bare av og til ...
Elendig kundeservice. Elendig tjeneste. Pass for all del på at du ikke sender oppsigelse på Mail, for den blir ikke godtatt.
Tok abonnement sammen med kjøp av tv da det var bra tilbud. Bindingstid var 31.11. Først va jeg overrasket da jeg fikk faktura den 15.oktober!!! for å betale for desember måneden. Prøvde å si opp abonnementet med en gang, men siden jeg hadde bindingstid det var ikke mulig. 1.desember klarte jeg å si opp abonnementet, men oppsigelse skulle begynnes 01.02. Så måtte betale for 2 måneder ekstra. Tjenestene som tilbys er ubrukelige og det er skamt dyrt. Kundeservice irriterer med å prøve å beholde deg som kunde med alle mulige måter. Konklusjon: betaler for tjenester som er ikke i bruk og tven ble altfor dyr totalt.
For det første er tjenesten i seg selv en sørgelig sak. Koblingen mot inkluderte tjenester fungerte aldri, så endte opp med å betale for disse i tillegg til slutt. Når jeg skulle si opp abonnementet, måtte jeg først vente til bindingstiden var ute - ergo kan man legge på en måned til, så minstetiden er altså 13 mnd. Etter oppsigelse får jeg allikevel faktura for måneden etter oppsigelsesmåneden er over, og kundeservice sitt svar var at "Faktura vil blir reversert når oppsigelse trer i kraft 01.01.24.". For et opplegg, styr LANGT unna.
Veldig dårlig kunderservice. Har prøvd på et abonnement, men dette er veldig vanskelig å si opp. Vart lurt av ELKJØP til å kjøpe et abonnement, og lovet at dette skulle automatisk stoppe etter 6 mnnd. Dette skjedde ikkje. Det er veldig vanskeleg å seie opp abonnementet. Du kan IKKE si opp via MINSIDE, ei heller via chat funksjon. DU må ringe til kunderservice og der er ventetiden over en time!