Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tuneren her begynte å fuske for et halvår siden - "virker - virker ikke" med stadig større vekt på "virker IKKE". Kastet bort masse tid på kundeservice og prøvde all verdens løsninger, men det ble bare verre og verre. Etter hvert var det kun mulig å få se NRK (hvis man hadde flaks), ikke noe annet. Hvis man da ikke synes det er spennende å se Allente-logoen, som var det eneste som ble vist ellers, uansett hva vi forsøkte. Etter ny runde med kundeservice ble jeg til slutt ble jeg lovet ny TV-boks og 1 mnd fritt abonnement (etter 4 mnd nesten uten TV). Da jeg etter flere uker etterlyste dette, viste det seg at kundeservice ikke hadde LOV til å love meg dette; men de hadde tydeligvis bare sagt det til meg for å bli kvitt problemet midlertidig, og deretter latt saken ligge. Vi var altså uten TV enda lenger bare på grunn av inkompetente medarbeidere på kundeservice. Løgn, juks og bedrag, rett og slett. Dere må ikke finne på å la dere lure av dette selskapet.
Ikke signal ved tåke, regn, vind, snøfall. Blitt verre siste året. Har parabol
Etter fire år som fornøyd Canal Digital kunde gikk dekoder i stykker. Kjøpte ny One Place dekoder både hjemme og på hytta. Kjøpte også ekstrautstyr for opptak siden det ikke går an på den nye dekoderen. Dekoderen hjemme har det stort sett kun vært problemer med. Ikke bare slutter den å virke, den er treg, kan ikke ta opp og se tv samtidig, fjernkontrollen virker ikke osv, osv. Siden jeg fikk dekoderen hjemme har jeg vært uten tv i uker uten å være i nærheten av å få en unnskyldning fra dette selskapet. Fikk bl.a. tilsendt ny fjernkontroll som ikke virket. Jeg sa klart i fra om at dette var reklamasjon. Til tross for det lå det trekk på ny fjernkontroll og frakt. Nå sitter jeg på hytta og skal se tv. Dekoderen ble koblet på i midten av mai og benyttet i ca to uker. Kom tilbake 5. juli og den virket såvidt. Kunne ikke ta opp program og se på tv samtidig. Den var også latterlig treg og vanskelig å skifte program. I dag 7. juli får jeg ikke slått på dekoderen. Samme leksa som hjemme. Har fått nok og ønsker å heve kjøpet. Evnt kontakte Forbrukerrådet. Ligg langt unna dette selskapet!!!
Umulig å si opp online. Kun analogt via telefon. Vanskelig å fjerne produkter online.
Var fornøyd med dem før sammenslåingen,etterpå har det vært mye tull.one-place dekoderen er treg og bruke vanskelig og lage privat kanalliste,samt faller ut iblant...og opptageren nekter og ta,opp..har hatt service mann her, blir spennende og se hvem som skal betale for ham..
Alle kontakter med Canal digital er mulig å oppnå med bruk av Min side.Det oppleves som kynisk useriøst når det blir behov for å avslutte et langvarig kundeforhold.Det er lagt ned mye kostbart og tidkrevende informasjon om alle utvidelser og bestillingsmuligheter som kan utføres av abonennt.Mine behov for å avslutte en kostnad som ikke lenger kan betjenes og derfor må opphøre.Ikke mulig!Alt annet bare ikke det!Hvorfor? Canal digital eller Allente burde forstå omdømmetapet som raskt vil oppstå når bedriftens dyktige medarbeidere blir misbrukt mot sine kunder på dennne måten!
Når vi skal slå på tv-en så slår veldig ofte dekoderen seg av og da må jeg trykke av og på mange ganger før det virker. Så fungerer det en stund og hvis jeg har hatt på samme kanal en time eller to og skal forsøke å bytte kanal, så virker ikke kanalvelgeren. Har prøvd å bytte batterier, men hjelper ikke. Må slå av alt og la det bli kaldt før jeg evt. kan forsøke igjen.