Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter fire år som fornøyd Canal Digital kunde gikk dekoder i stykker. Kjøpte ny One Place dekoder både hjemme og på hytta. Kjøpte også ekstrautstyr for opptak siden det ikke går an på den nye dekoderen. Dekoderen hjemme har det stort sett kun vært problemer med. Ikke bare slutter den å virke, den er treg, kan ikke ta opp og se tv samtidig, fjernkontrollen virker ikke osv, osv. Siden jeg fikk dekoderen hjemme har jeg vært uten tv i uker uten å være i nærheten av å få en unnskyldning fra dette selskapet. Fikk bl.a. tilsendt ny fjernkontroll som ikke virket. Jeg sa klart i fra om at dette var reklamasjon. Til tross for det lå det trekk på ny fjernkontroll og frakt. Nå sitter jeg på hytta og skal se tv. Dekoderen ble koblet på i midten av mai og benyttet i ca to uker. Kom tilbake 5. juli og den virket såvidt. Kunne ikke ta opp program og se på tv samtidig. Den var også latterlig treg og vanskelig å skifte program. I dag 7. juli får jeg ikke slått på dekoderen. Samme leksa som hjemme. Har fått nok og ønsker å heve kjøpet. Evnt kontakte Forbrukerrådet. Ligg langt unna dette selskapet!!!
Umulig å si opp online. Kun analogt via telefon. Vanskelig å fjerne produkter online.
Var fornøyd med dem før sammenslåingen,etterpå har det vært mye tull.one-place dekoderen er treg og bruke vanskelig og lage privat kanalliste,samt faller ut iblant...og opptageren nekter og ta,opp..har hatt service mann her, blir spennende og se hvem som skal betale for ham..
Alle kontakter med Canal digital er mulig å oppnå med bruk av Min side.Det oppleves som kynisk useriøst når det blir behov for å avslutte et langvarig kundeforhold.Det er lagt ned mye kostbart og tidkrevende informasjon om alle utvidelser og bestillingsmuligheter som kan utføres av abonennt.Mine behov for å avslutte en kostnad som ikke lenger kan betjenes og derfor må opphøre.Ikke mulig!Alt annet bare ikke det!Hvorfor? Canal digital eller Allente burde forstå omdømmetapet som raskt vil oppstå når bedriftens dyktige medarbeidere blir misbrukt mot sine kunder på dennne måten!
Når vi skal slå på tv-en så slår veldig ofte dekoderen seg av og da må jeg trykke av og på mange ganger før det virker. Så fungerer det en stund og hvis jeg har hatt på samme kanal en time eller to og skal forsøke å bytte kanal, så virker ikke kanalvelgeren. Har prøvd å bytte batterier, men hjelper ikke. Må slå av alt og la det bli kaldt før jeg evt. kan forsøke igjen.
Har vært kunde hos CD/Allente siden september 2020. På den tiden har jeg måtte decoder, One Place hele 5 ganger og 5 juni fikk jeg min siste. Den fungerte i 3 uker så hadde jeg svart skjerm igjen. For 2 dager siden lovet kundeservice at jeg skulle få nr 6 + en montør. Montør dukker ikke opp, så nå går det mot oppsigelse
Som andre skriver her inne så har jeg de samme dårlige erfaring med det å si opp som 10 års trofast canal digital kunde,Allente som de heter nå oppfører seg som en sekt når det gjelder å komme seg ut av systemet,de er så frekke å skylde på corona og har derfor ikkke et fungerende kontaktskjema,man blir overlatt til en talefon kø og ikke ringer de tilbake om det er det du måtte ønske.I dagens marked er det så mange gode andre løsninger som er langt rimeligere og mye mer kundeorientert en Allente.