Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Styr unna. Sender fakturaer i hytt og pine. Helt useriøst og umulig å bli kvitt. Oppleves som svindel. Har forsøkt å prate med dem flere ganger men blir møtt av repeterende personer som helt åpenbart mangler god nok opplæring. Har sagt opp avtalen men fakturaene fortsetter å renne inn. Rett og slett helt umulig å bli kvitt dette firmaet.
Med bakgrunn i hytte som er lite i bruk, kontaktet jeg Allente i november 2021 for oppsigelse. De har faste folk som sitter på telefon vedrørende oppsigelse, og dette kan man ikke gjøre via "mine sider" på nett. Endte med å bli overtalt til å fryse abonnementet for å vurdere. Vurderingen i februar var den samme, jeg ville ut av avtalen siden det akkurat nå ikke passer å betale en god del for omtrent null tv-titting. Kommer sikkert til å ha parabol igjen, men det blir med noen andre. 20 års kundeforhold til Canal Digital (Nå Allente) endte med at oppsigelse skulle vært inne enda en måned tidligere, til tross for at periode ikke var påstartet og faktura ikke forfalt. Jeg betalte disse hundrelappene, men kan ikke annet enn å bli flau på Allente sine vegne over kundebehandlingen. Dette er strykkarakter, og jeg vil velge en annen leverandør ved neste korsvei.
Ved satelittbytte mistet jeg signalene, hadde montør fra allente 2 ganger, han konkluderte med at det ikke gikk. Sa opp, å nå mener de jeg skal betale for 2 mndr.. Uten signaler..
Helt utrolig. Vært kunde i over 10 år. Fri fra jobb 1 hel dag, 2 ganger, for å møte montør som skal justere parabolhodet på hytta. Ingen dukker opp. Skal få en mnd gratis...skjer ikke. Ringes opp av en kundebehandler som tilbyr meg 2 mnd gratis mot at jeg tegner abb. i 12 mnd !!!???? Frekt.. Sier opp abonnementet mitt, og får beskjed om at jeg må betale i 2 mnd til.... : O Ringes nå opp av Allente som tilbyr meg 1/2 år gratis... Glem det. Heretter blir det streaming via nett.. Aldri mer Allente.
Feilkoder og problemer med ukes arkivet, dårlig klippet, skal du se et program dukker det plutselig opp et annet, så er ikke slutten på programmet der. Gleder du deg til å se noe, så kommer det feil koder. kundeservice klarer ikke løse dette. De som jobber der vet ikke hvordan de løser dette. Sier de skal ringe opp igjen, så hører du ikke noe! Er det så vanskelig å gjøre dette riktig?
Har hatt Canal Digital med parabol i mange år nå, da dette har fungert best her jeg bor. Plutselig en dag, kom det opp melding på skjermen at signalene var borte - kontakt kundeservice. Været ute var helt rolig, verken regn, vind, snø, lyn, eller andre forstyrrelser som skulle ha innvirkning på parabolen. Ringte Allente kundeservice, som ikke hadde andre forslag til meg enn å bestille service på parabolen "men det må du dessverre betale selv", sa kundeservice. Ca.1000,- ville det koste, om jeg ønsket å se tv fra Allente. Betaler dem allerede 650,-/mnd for tv-pakke som jeg nå ikke skal få tilgang til før jeg velger å betale dem for å stille inn antennen min?? Da bytter jeg heller selskap. Strim ser ut som et godt alternativ!
Feil på hz ble rettet .fra 1060 til1080. Fikk god veiledning fra kundeservice