Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har hatt Canal Digital med parabol i mange år nå, da dette har fungert best her jeg bor. Plutselig en dag, kom det opp melding på skjermen at signalene var borte - kontakt kundeservice. Været ute var helt rolig, verken regn, vind, snø, lyn, eller andre forstyrrelser som skulle ha innvirkning på parabolen. Ringte Allente kundeservice, som ikke hadde andre forslag til meg enn å bestille service på parabolen "men det må du dessverre betale selv", sa kundeservice. Ca.1000,- ville det koste, om jeg ønsket å se tv fra Allente. Betaler dem allerede 650,-/mnd for tv-pakke som jeg nå ikke skal få tilgang til før jeg velger å betale dem for å stille inn antennen min?? Da bytter jeg heller selskap. Strim ser ut som et godt alternativ!
Feil på hz ble rettet .fra 1060 til1080. Fikk god veiledning fra kundeservice
Har hatt trøbbel helt siden allente ble allente. Var kunde hos kanal digital fra før men ble flyttet over når "Allente" tok over. Da gav de meg et nytt år med bindings tid. Og ingenting virker. Det virker som de bare er et mellom ledd, da de ikke kan hjelpe hvis en av tjenestene ikke virker. Å du blir låst til bindingen å har ingen mulighet til og si opp selv om du ikke får forventet vare! Styr unna! Mvh Espen
Unngår å svare på mail. Har snakket med tre ulike personer hvor ingen tar imot min oppsigelse!!
Økte priser, mangel på service, ny satelitt, sammenslåing- alt for at dere skal tjene mer penger.
Sjokkert over selskapet, de er heldig som får 1 stjerne. Null hadde vore fullt fortjent, men desverre ingen alternativ å putte dykk der de skulle vore, borte...
Allente bør helt enkelt unngås. Året er 2022 og de skal få deg til å tro at en parabol satellitt er noe nytt som ikke er så enkelt å få til å fungere. Hvis du mot formodning skulle klaffe å treffe noen på kundeservice, så klarer de neppe svare på spørsmålet så du blir satt over til en annen outsourcet avdeling som aldri svarer. Å vips der var de 30-40 minuttene bortkastet.