Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Feil på hz ble rettet .fra 1060 til1080. Fikk god veiledning fra kundeservice
Har hatt trøbbel helt siden allente ble allente. Var kunde hos kanal digital fra før men ble flyttet over når "Allente" tok over. Da gav de meg et nytt år med bindings tid. Og ingenting virker. Det virker som de bare er et mellom ledd, da de ikke kan hjelpe hvis en av tjenestene ikke virker. Å du blir låst til bindingen å har ingen mulighet til og si opp selv om du ikke får forventet vare! Styr unna! Mvh Espen
Unngår å svare på mail. Har snakket med tre ulike personer hvor ingen tar imot min oppsigelse!!
Økte priser, mangel på service, ny satelitt, sammenslåing- alt for at dere skal tjene mer penger.
Sjokkert over selskapet, de er heldig som får 1 stjerne. Null hadde vore fullt fortjent, men desverre ingen alternativ å putte dykk der de skulle vore, borte...
Allente bør helt enkelt unngås. Året er 2022 og de skal få deg til å tro at en parabol satellitt er noe nytt som ikke er så enkelt å få til å fungere. Hvis du mot formodning skulle klaffe å treffe noen på kundeservice, så klarer de neppe svare på spørsmålet så du blir satt over til en annen outsourcet avdeling som aldri svarer. Å vips der var de 30-40 minuttene bortkastet.
Verste kundeservicen jeg har vært borti. Er tidligere viasat kunde, ble nødt til å gjennomføre plattformbytte. Ble forsikret om at bytte skulle skje automatisk, samt betalingsavtalen jeg hadde med viasat. Har betalt dobbelt i flere måneder. Når jeg tar dette opp med kunderservice ligger skylden hos meg, og de er ikke villige til å rydde opp, kompensere for dobbelt utlegg. Rart, når jeg spesifikt IKKE ble bedt om å foreta meg noe. Går videre med dette, hjelper ikke at kundebehandleren var frekk og lite samarbeidsvillig i tillegg.