Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har hatt parabol siden 1998. Vært igjennom 5-6-7 forskjellige bokser, alle har fungert. Ingenting er perfekt, heller ikke OnePlace boksen, men den fungerer stort sett fint hver dag. Viktig at parabol er riktig innstilt, det ordner Allente. Boksen fungerer også uten å være tilkoblet Internett, men mye bedre med, med alle tilleggstjenester. Har også alltid hatt bokser med harddisk, flott å kunne gjøre opptak.
Bestilte tv og internett pakke. De klarte ikke å levere internett, så montøren tok med utstyret tilbake, og jeg satt kun igjen med tv. 6 mnd gratis. Har vært faktura hver eneste mnd på internett, leie av antenne til internett, motfakturaer og you name it. Så mye tid i tlf og inkassovarsel, at de å har gitt meg gratis resten av tiden jeg må være kunde, 2 mnd Styr unna sier jeg. Skremmende mye penger de har ønsket inn. At jeg ikke har fått internett har de ikke klart å få med seg. Kjenner blodtrykket stiger bare jeg skriver dette.
Har flatantenne og mister signalene ved litt regnboge snøvær Mottakerboksen er av den siste typen og den klikker nå en gang om dagen ca. Begynner å rulle bildet og klikker innom ut til man tar strømmen og resetter boksen J***ig irriterende.
Her på hytta er det kul umulig å se tv når det blåser ute, regner, lavt skydekke etc. Signalene faller ut hele tiden. Kommer tilbake i 2 sek for så å bli borte igjen. Håpløst . Har dratt ut strømkilden, satt tilbake. Sjekket kabler. I går, da sola var framme, var det mulig å se.
Ekstremt dårlig service, men dette er ledelsen i organisasjonen som ikke legger til rette for at kundebehandlere svarer ut eller forstår spørsmål til kundene. Det ender opp med stor frustrasjonen for både kunde og kundebehandlere. Fortjener ikke 1 stjerne engang for det er mer mot null stjerner.
Ble lurt til å kjøpe oneplace dekoder siden den andre slutter å virke i mai 22. Fikk tilsendt oneplace dekoderen og etter en stund fungerte den ikke mer og skulle da sende den tilbake, men fikk beskjed om at dem sender noen til å sjekke dekoderen. Byttet til den gamle og har den fremdeles. Har ikke hørt fra noen reparatør. Nu betaler jeg for noe som ikke er i funksjon. Oneplace dekoderen er elendig.
Dette er noe det verste som finnes av firma. Kjempe vanskelig å få få kontakt, når man endelig fikk kontakt ble du satt til pausemusikk som er helt forferdelig. Fra kl 10.30 til 19.00 før jeg endelig fikk sagt opp mitt abonnement. Det var slik at jeg truet med å gå til avisen med dette. Dette er et firma man i aller høyeste grad må styre unna. Tidligere Canal Digital har blitt totalt ødelagt . STYR UNNA ALLENTE