Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Uklarheter og purrefeil. Liten interesse for å finne årsak så rotet gjentar seg. Dette har på merkelig oppstått etter sammenslåingen til Allente. Som tidligere Canal Digital kunde var jeg storfornøyd. Nå leter jeg aktivt etter ny leverandør og bytter så fort det lar seg gjøre.
"Tidligere" Can Dig kunde. Ringte i begynnelsen av okt og sa opp. Skulle få bekreftelse, men intet hendte. Gjentok oppsigelse på tlf & mail 10/10. Sørget for "Chat Transcript" Ble enda en gang lovet bekreftelse av oppsigelse, men fikk ingen. Etter noen dager kom "en slags" bekreftelse på min side "Abb fjernes fra 30/11". Tok flere foto av siden. I dag 30/11 kom faktura for 2mnd. (Des/Jan). Tok en tlf til kundeservice som innrømmet feil, skulle få igjen noen Kr og abb avsluttes. Så er det da bare å vente på inkasso, for de gir seg aldri. Rekommandert skriftlig oppsigelse er sannsynligvis det eneste som hjelper. Mvh Skuffet
Parabol antenne fungerer ikke ved snøfall , våt snø. Dekoder er ustabil , treg og tildels komplisert å bruke. Avvisende og egenrådig kundeservise. Spesielt beslutningene fra de i bakgrunnen som avgjør klagene. En får en følelse av å ikke bli trodd eller at dere er redd for store utgifter pga av mange klager og dårlig produkt. De i førstelinje, som mottar telefonen, er greie.
Det tar ca 4-5 sekunder å skifte kanal hvis du får fjerkontroll til å virke.Ringte og klagde men fikk beskjed om at det skulle være sånn.Elendig.
Har hatt Viasat uten problemer i 15 år. Nå som Allente tok over og kom med ny dekoder fikk jeg problem med dårlig signal etter kort tid. Dette vil de ikke rydde opp i uten 1595,- i gebyr.
Allente slettet mine dekoderkort til viasat boksene men slettet også kortet til min nye allente boks. Tok meg seks dager med telefoner og mas for å få meg inn som kunde igjen og ingen tv i mellomtiden. Ingen unnskyldning. Bare arroganse å møte. Skal sjekke riks tv nå
Etter at Allente aldri kom å installerte parabol hos meg som avtalt (ventet 6 md på dette) ville jeg finne en annen løsning og sa derfor ifra til dem. De ikke bare nektet å frigjøre meg fra «avtalen» som ikke var ferdigstilt mht at jeg ikke fikk sett på TV uten via nettet men de satte opp regningen min slik at den ble 100% dyrere! Allente loggfører ingenting og måtte derfor ringe dem hver eneste md å fortelle dem at «dere sender meg regning på feil adresse», «jeg skal ikke ha så dyr regning», «hvorfor setter dere opp prisen når jeg har den minste pakken fra dere» osv osv.. Hver md var det mitt ansvar å informere om at noe var galt mht faktura. Er så lei. Nå fikk jeg i dag ny regning på 700 Kr der den skulle vært 329 Kr. 329 Kr pr md var tilbudet de hadde som fikk meg til å kontakte dem i november 2020. Nå ett år etter sitter jeg enda med samme abonnement som de nekter løse meg fra. Jeg har altså kun fått enkel nett TV tilgang til dataen min i hele denne perioden og betalt for TV i flere rom med alle kanaler og goder, parabol, 4 bokser og installasjon. Hvorfor jeg ikke kontaktet Forbrukerombudet med en gang angrer jeg på. Men det gjør jeg nå. •Advarer alle mot å inngå avtale Allente•