Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Parabol antenne fungerer ikke ved snøfall , våt snø. Dekoder er ustabil , treg og tildels komplisert å bruke. Avvisende og egenrådig kundeservise. Spesielt beslutningene fra de i bakgrunnen som avgjør klagene. En får en følelse av å ikke bli trodd eller at dere er redd for store utgifter pga av mange klager og dårlig produkt. De i førstelinje, som mottar telefonen, er greie.
Det tar ca 4-5 sekunder å skifte kanal hvis du får fjerkontroll til å virke.Ringte og klagde men fikk beskjed om at det skulle være sånn.Elendig.
Har hatt Viasat uten problemer i 15 år. Nå som Allente tok over og kom med ny dekoder fikk jeg problem med dårlig signal etter kort tid. Dette vil de ikke rydde opp i uten 1595,- i gebyr.
Allente slettet mine dekoderkort til viasat boksene men slettet også kortet til min nye allente boks. Tok meg seks dager med telefoner og mas for å få meg inn som kunde igjen og ingen tv i mellomtiden. Ingen unnskyldning. Bare arroganse å møte. Skal sjekke riks tv nå
Etter at Allente aldri kom å installerte parabol hos meg som avtalt (ventet 6 md på dette) ville jeg finne en annen løsning og sa derfor ifra til dem. De ikke bare nektet å frigjøre meg fra «avtalen» som ikke var ferdigstilt mht at jeg ikke fikk sett på TV uten via nettet men de satte opp regningen min slik at den ble 100% dyrere! Allente loggfører ingenting og måtte derfor ringe dem hver eneste md å fortelle dem at «dere sender meg regning på feil adresse», «jeg skal ikke ha så dyr regning», «hvorfor setter dere opp prisen når jeg har den minste pakken fra dere» osv osv.. Hver md var det mitt ansvar å informere om at noe var galt mht faktura. Er så lei. Nå fikk jeg i dag ny regning på 700 Kr der den skulle vært 329 Kr. 329 Kr pr md var tilbudet de hadde som fikk meg til å kontakte dem i november 2020. Nå ett år etter sitter jeg enda med samme abonnement som de nekter løse meg fra. Jeg har altså kun fått enkel nett TV tilgang til dataen min i hele denne perioden og betalt for TV i flere rom med alle kanaler og goder, parabol, 4 bokser og installasjon. Hvorfor jeg ikke kontaktet Forbrukerombudet med en gang angrer jeg på. Men det gjør jeg nå. •Advarer alle mot å inngå avtale Allente•
Elendig kvalitet og dårlig kundebehandling! Dekoderen faller ut, lyd blir borte og fjernkontrollen virker ikke. Må jo være noe feil på dekoder da fjernkontroll er byttet. Ser at mange andre plages med det samme, men å få byttet dekoder vil ikke Allente gå med på. Utrolig dårlig service!
27. Okt 2020 betalte jeg mitt abonnement på Allente inkludert TV2 Sport Premium. Dette abonnentet sa jeg opp 1 juni. Ventet å få mitt tilgodehavende tilbakebetalt. Da jeg etterlyste dette fikk jeg til svar at mitt tilgodehavende var utbetalt til en for meg ukjent konto, som ble påstått hadde betalt min faktura. Jeg sendte derfor bankutskrift som beviste at den var betalt fra min konto, men likevel nekter kundeservice å bistå med hjelp.Synes ikke om slik behandling av en kunde som har vært abbonent siden starten 1997.