Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
STYR UNNA! Jeg vet egentlig ikke hvor jeg skal starte. Altså før den største teknologiske dritten av en dekoder oneplace (op) ble pushet på kundene så var det litt bedre, men slutt på det positive. Har summert opp tiden jeg har kastet bort på kontakt med hhv. teknisk 1.trinn/2.trinn/fakturaavd. og kundetjenesten (som forøvrig er en absolutt misvisende benevnelse). Siden des '20, nesten 7 timer. Og hva har jeg oppnådd...ikke en dritt. Ikke har de på teknisk1. peiling på hva de snakker om. Og teknisk2. kommer du ikke til før du har fortalt alt om problemet for n' nte gang på teknisk1. Selv om du har godtatt opptak av tidligere samtaler. Men disse har den du har fått på tråden ikke tilgang/tillatelse å se/høre. IDIOTI! Å når jeg evt. omsider kommer til teknisk2. så innrømmer de at o.p. aldri skulle vært sluppet på markedet. Ikke var den testet ut, det var viktigere å få den raskt ut mtp. andre leverandører. Og for å underbygge at dette er et teknisk makkverk, jeg har fått flere nye op tilsendt med lovnad om at disse fungerer bedre enn de jeg har hatt. B.S. Det som ikke fungerte på de tidligere fungerer heller ikke på de nye. Så loves det alltid at "En stor oppdatering kommer snart og da skal feilene være rettet". Ikke fest lit til dette, det er bare noe kundetjenesten har blitt instruert om å fortelle kunden for å ikke miste disse. Jeg ble forøvrig tilbudt 6mnd fritt abb. som en kompensasjon for alle problemer mot at jeg aksepterte 12mnd binding etter dette. Jeg godtok naturligvis ikke en slik binding før de kommer opp med en ny tuner som faktisk FUNGERER. Denne hevder de på teknisk2. er under planlegging siden o.p. aldri vil kunne bli brukbar. Så hevder kundetjenesten nå at jeg kun har fått tilbud om 1mnd kompensasjon. Dessverre for kundetjenesten så har jeg tatt vare på det skriftlige tilbudet om 6mnd. kompensasjon. I dag har de tatt signalene, som forventet, så venter de to dager før de ringer og spør om jeg ønsker å fortsette som kunde. Jeg avslutter her uten å komme inn på alle feil/problemer med o.p. Det ville blitt en like lang avhandling. STYR UNNA! P. S. Det blir ikke heller bedre for kunden om selskapet bytter navn til Dritt eller Lort, ikke la deg lure.
Bare tull kwd den hele tiden. Kanaler blir borte teksting blir borte, jeg prøver å restarte, ringt kundeservice mange ganger,får hjelp men nå et det tull igjen...Jeg har satt på ekstra tekst bl a på T L C, nå er det borte igjen for 100 gang😡
vi gikk fra canal digital til fiberløsning,og var usikker på den nye løsningen.canal digital sa vi kunne fryse abonnomentet og vi sa ok.etter ca 6 mnd tikker det inn en sms om at canal digital er aktiv igjen,vi ringer straks til denne Allente og sier vi ikke vil ha dette,og får til svar at da må vi betale en mnd.dette er jo rent tyveri. canal digital opplyste aldri om noen kostnader når de tilbydde og fryse abonnomentet da hadde vi aldri sagt at vi godtok og fryse det.
Har siden jeg skiftet fra kabel til Canal Digital/Allente sist nov.bare hatt problemer. Stadig svart skjerm, programmer som ikke blir tatt opp, feil på lyd. Hatt utallige kontakter med kundeservice, fått ny dekoder, men fortsatt like ille. De sier de jobber med saken da fler har samme problem. Men,alvorlig talt,har snart ventet et halvt år!!!
Virker nesten umulig å si opp mitt abonnement. Har hatt kontakt med kundeservice på telefon og Chat i et forsøk på å si opp uten at det lyktes. Tilgang til kontaktskjema er utilgjengelig p.g.a corona, men andre ting er merkelig nok tilgjengelig. Det finnes vel egentlig ingen unnskyldning for at kontaktskjema ikke er tilgjengelig og at oppsigelse skal være så vanskelig at det så langt virker umulig. STYR UNNA ALLENTE inntil de kan vise til bedte kundebehandling.
Treg dekoder, mye trykking bare for å få program oversikt. Fjerner kanaler uten noe info. Dekoderen hakker å er upresis. Hele pakka virker mer og mer uproft
Jeg slutter meg til flertallet i min kritikk av dette selskapet som jeg gjennom en rekke år har lært å då dårligere og dårligere forhold til. Nå har de slått seg sammen med Viasatt som, om mulig, er enda verre. Nå heter de Allente og de smyger seg på denne måten unna de elendige omtalene de har fått hver for seg. Om de har lært, det gjenstår å se. Det ville imidlertid ha vært en like stor sensasjon som da muren falt mellom øst og vest. I så fall måtte de skifte it den fullstendig inkompetent ledelsen de har og starte fra scratch med opplæring av sine medarbeidere som til nå er opplært til å sitte å lyve kundene rett opp i ansiktet foruten å fullstendig mangle respekt og ansvar for hva de foretar seg, Det begynner godt med at de sender alle sine abonnenter en sms med at de har forsøkt å kontakte en per mail, men da de har mottatt mailen i retur, ber de deg om å svare ved å skrive inn korrekt mailadresse som svar på sms’en. Det er selvsagt bare en løgn at de ikke er kommet frem på angitte mailadresse. De gjør dette for å spare seg selv å legge opp en del av kunderegisteret i sitt nye selskap. De evner ikke å forstå eller de gir blaffen i at en slik melding forårsaker engstelse og arbeid for alle deres kunder. Etter påtale svarer de med en ny løgn, men etter å ha blitt konfrontert med løgnen slutter den svenske «kvalitetsansvarlige» å besvare mailene, men en blir overlatt til en annen , også svenske, til å fylle ut et skjema med problemet og forslag til forbedringer. Ettersom som de enda ikke har forstått at alt, absolutt alt må forbedres, viser bare hvor fullstendig inkompetente de er. Adm.dir. Sitter vel likevel, som sin sjef igjen, toppen i Telenor, med en lønne og et suksesshonorar på mangfoldige millioner - for å fordyre og forsure livet, i hvert fall for det norske folk som er henvist til å bruke dem, på den ene eller andre måten.