Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Økte priser, mangel på service, ny satelitt, sammenslåing- alt for at dere skal tjene mer penger.
Sjokkert over selskapet, de er heldig som får 1 stjerne. Null hadde vore fullt fortjent, men desverre ingen alternativ å putte dykk der de skulle vore, borte...
Allente bør helt enkelt unngås. Året er 2022 og de skal få deg til å tro at en parabol satellitt er noe nytt som ikke er så enkelt å få til å fungere. Hvis du mot formodning skulle klaffe å treffe noen på kundeservice, så klarer de neppe svare på spørsmålet så du blir satt over til en annen outsourcet avdeling som aldri svarer. Å vips der var de 30-40 minuttene bortkastet.
Verste kundeservicen jeg har vært borti. Er tidligere viasat kunde, ble nødt til å gjennomføre plattformbytte. Ble forsikret om at bytte skulle skje automatisk, samt betalingsavtalen jeg hadde med viasat. Har betalt dobbelt i flere måneder. Når jeg tar dette opp med kunderservice ligger skylden hos meg, og de er ikke villige til å rydde opp, kompensere for dobbelt utlegg. Rart, når jeg spesifikt IKKE ble bedt om å foreta meg noe. Går videre med dette, hjelper ikke at kundebehandleren var frekk og lite samarbeidsvillig i tillegg.
Stadig svart skjerm, chromecast hakker i motsetning til annen chromecast i nærheten, appen burde vært mer brukervennlig, filmer i ukesarkiv er delvis ikke tekstet…
Har vært i kontakt med Allente om at deres app ikke er mulig å laste ned til Samsung TV modell Frame. De skylder på Samsung og overlater til meg som abonnent å skulle ta dialogen med Samsung. Skulle tro at det var i Allente sin interesse å være tilgjengelig på de nyeste apparatene.... Hadde det ikke vært for at vi har satelittløsning på hytta så hadde vi kutta Allente tvert.
Canal Digital/Allente har et godt TV-tilbud men uryddig oppsigelsesprosess. Det er svært vanskelig å få sagt opp på en ryddig og oversiktlig måte. Den ene kundeservicemedarbeideren sier at alt er i orden og alt er betalt og oppsigelsen er mottatt hos dem. Mail kommer fra Canal Digital/Allente som bekrefter oppsigelse. Så kommer det i nettbanken igjen ny automatisert og feilaktigt betalingskrav. Ny kundeservicemedarbeider sier så at det ikke er registrert at alt er betalt, men han ser etterhvert at alt er i orden. Han sier at man i nettbanken kan si opp avtalen om fast abonnement, men dette er ikke mulig i følge banken. Det virker svært rotete, når en er i kontakt med selskapet - jeg er alltid, gitt mine erfaringer til nå, usikker på om det jeg er blitt fortalt i samtale faktisk er registrert i systemene deres. Det er heller ikke noen god opplevelse å måtte stå 30 minutter i telefonkø for å få løst sakene hos dem.