Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Først og fremst, er ekstremt fornøyd!!!! Appen er fantastisk, lett å se gjennom hvilke tillegstjenester du vil ha og hva du har på ditt abonnement. De har også gjort det veldig lett og oversiktlig å legge til andre streaming tjenester som viaplay etc hos de. Gjør det ekstremt mye lettere å ha oversikt! Dekoderen er litt treg i appene som netflix etc, men tror jeg har en av de første de sendte ut. Mulig dette er endret. Lite minus at en telefonselger hadde lagt til en del tjenester jeg trodde var inkludert, detter er jo ikke Allente sin feil. MEN ett kjempepluss at kundeservice fikset dette fort.
Slutter meg til all kritikk skrevet her,opplever alt sjøl hele tiden!!! Er meget oppgitt over alt dette. Har fått ny dekoder uten bedring.
Bilde forsvinner ,og låser seg ,må ta strømmen ,og da begynner den på bytt å søke .
OnePlace dekoderen er bare dritt. MÅ oppgradere forsterkeren for filmleie og ukesarkiv. STYR UNNA. Dessuten har de svensker som ikke forstår vanlig NORSK.
Oneplace dekoder fungerer ikke like bra som eldre modeller. Flere jeg kjenner får fryst bilde på skjermen samt uklare bilder. Plutselig så blir kanalskifte tregt og feilmelding med parabol kommer opp. Bilde dukker deretter opp etter en stund venting.Feilen kunne enkelt vært formidlet med en avviksmelding utfylt direkte til Allente. I steden må man bruke lang tid på å få hjelp på telefon (hvis de svarer).
Fikk tilbud om et rimelig 1års abonnement mens jeg hadde binding på TeWe i samme periode. Veldig takknemlig for hjelpa jeg fikk, for ny dekoder og for god kundebehandling. Har vært i kontakt med Allente flere ganger og har enda ikke opplevd noe negativt..
Ringte for å avslutte mitt abonnement hos Allente slik at jeg kunne ha tilgang til TV helt til jeg skulle flytte ut fra aktuelle plassen. Ble da anbefalt å fryse abonnementet i og med at jeg kanskje trengte i senere periode. Forsikret meg da om at det ikke ville koste noe som helst og ble anbefalt av kundeservice dette og ville slippe å betale hvis det ble oppsigelse, hørte for godt ut til og være sant tenkte jeg. Det var det!!! Etter 6mnd kom første faktura. Ringte da inn og forklarte dette til faktura avd. Den hyggelige damen var veldig forståelig og mente det var rett at jeg ikke burde betale for oppsigelsen, men at hun måtte sette meg over til en annen avdeling for at de kunne avslutte mitt abonnement med en gang siden jeg var blitt feil informert. Slik har det ikke gått. Nå som ikke jeg trenger tv må jeg betale for en oppsigelse jeg kunne betalt for samtidig som jeg hadde brukt TVen. Det som er sikkert og vist er at jeg aldri kommer til og være kunde hos Allente igjen noen gang, den broen har de klart å brenne! Nå blir det å betale ferdig og rett til annet tv abonnement om 3mnder når overtagelse av hus skjer.