Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alt er elendig: kundeservice, dekoder og app… ingenting er noenlunde positivt.
Har gjentatte ganger forsøkt å logge inn på min side , men kommer ikke inn. Forsøkt å chatte, men får bare mange forslag som ikke fungerer
Super hjelp av en hyggelig fyr. Tolmodig med en pensjonist, god forklaring og hjelp med problemet.
Har vært trøbbel fra start med juging, misvisning og problemer etter problemer. Resultatet av dette var "Vi kan ikke gjøre noe annet enn å beklage, men du har bindingstid og kan betale 2400kr for å komme deg ut av avtalen med oss." 1. Allente sa at jeg måtte kontake Elkjøp for å fryse mitt abonnement noe som var feil. 2. Jeg fikk beskjed av Allente at frysen nå var i orden 3. Fikk faktura på nesten 800kr en liten stund etterpå, frysen hadde aldri blitt registrert og de tar forskuddsbetaling på 2-3 måneder. 4. Det blir til slutt fryst og fakturaen blir slettet. 5. Får bekreftelse på at de har motatt min klage/oppsigelse 6. 6 uker senere ringer jeg og får beskjed om at klagen aldri har blitt registrert selvom jeg har bekreftelse på mail. Dette har resultert i flere runder med kundebehanlere i Allente som ikke har vært noe interessert i å hjelpe meg og egt bare behandlet meg som om jeg var en plage, Allente erkjente til slutt at jeg har blitt behandlet for dårlig. Resultatet av dette bar "Vi kan ikke gjøre noe annet enn å beklage, men du har bindingstid og kan betale 2400kr for å komme deg ut av avtalen med oss."
Hei, jeg kjøpte Samsung tv i november 2022 hos Elkjøp. Jeg ble lovet Viaplay til kroner 279,- i måneden med bindingstid på12 mnd, mot avslag i prisen på 2000,-. Allestedsnærværende har senere øket prisen i to omganger og 18 januar 2023 er prosten steget til 499,-. Nå føler jeg at prisen selger lokket med hos Elkjøp oppleves som lureri om det som her har kjede er korrekt fra Elkjøp/ Allente. Hilsen Cato
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss på telefon 915 06070, så skal vi nok få hjulpet deg og finne ut hva som har skjedd. Med vennlig hilsen, Allente
Jeg har søkt opp og ned på hjemmesidene, men finner ikke noen måte å kontakte dem uten å betale for det. Jeg har tegnet abonnement, men får beskjed om NRK (som jeg betaler dyrt for over skatteseddelen enten jeg vil eller ikke) ikke inngår!
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente
Fungerer ikke med Samsung The Frame tv. Elendig kundeservice. Har brukt timesvis på tlf for å prøve og finne feilen. Allente har lansert en beta-versjon av appen fikk vi vite til slutt, og som ikke korresponderer med Samsung.