Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hei, jeg kjøpte Samsung tv i november 2022 hos Elkjøp. Jeg ble lovet Viaplay til kroner 279,- i måneden med bindingstid på12 mnd, mot avslag i prisen på 2000,-. Allestedsnærværende har senere øket prisen i to omganger og 18 januar 2023 er prosten steget til 499,-. Nå føler jeg at prisen selger lokket med hos Elkjøp oppleves som lureri om det som her har kjede er korrekt fra Elkjøp/ Allente. Hilsen Cato
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss på telefon 915 06070, så skal vi nok få hjulpet deg og finne ut hva som har skjedd. Med vennlig hilsen, Allente
Jeg har søkt opp og ned på hjemmesidene, men finner ikke noen måte å kontakte dem uten å betale for det. Jeg har tegnet abonnement, men får beskjed om NRK (som jeg betaler dyrt for over skatteseddelen enten jeg vil eller ikke) ikke inngår!
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente
Fungerer ikke med Samsung The Frame tv. Elendig kundeservice. Har brukt timesvis på tlf for å prøve og finne feilen. Allente har lansert en beta-versjon av appen fikk vi vite til slutt, og som ikke korresponderer med Samsung.
Allente app henger seg opp hele tiden . Alle de andre jeg har Tv2/viaplay/ netflix... åpner seg med engang .
Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med Allente appen, beklager så mye for denne opplevelsen! Du kan prøve å avinstallere og installere Allente appen på nytt. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente
Appen deres tror jeg må være den dårligste på markedet. Det er faktisk så gale at jeg ga opp etter en dag og ser kun tv gjennom appene til de respektive tilbyderene, da Allente ikke klarer å integrere disse i sin app på noe vis. Sammenlagt så virker det som noen har snekret sammen dette firmaet i en fei....litt som første websiden til et firma, som egentlig ikke hjelper kunden med noe som helst😶 litt som websiden deres 🙄
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med Allente appen. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente
la meg lære dere alle sammen der ute en liten ting, hvis dem ikke leverer det dem lover dere, bare ring og si opp, du blir satt videre til AC som er en oppsigelse avd. dem vil gi dere minimum 6 mnd gratis( merk da jeg jobbet der), sier dere nei blir dere ringt opp av en av deres sammarbeidspartnere som tilbyr 10 mnd gratis
Ble ringt opp av en svensk telefonselger som kom med et tilbud om å samle alle mine streamingtjenester på et sted. Han ga meg et tilbud som jeg mente var veldig bra, nesten for bra. Jeg spurte selger flere ganger hva som var "catchen" med dette abonnementet, da det mer enn halverte utgiftene mine som jeg har per dags dato med streamingtjenester. Det var ingen sa han, jeg spesifiserte alle tjeneste jeg bruker til han flere ganger, og spurte spesifikt om denne prisen han ga meg ville dekke alle disse. Det sa han ja til flere ganger. Han hadde att på til som mål å bli den ærligste selger i msrkedet ano 2023 ble nevnt i samtalen. Jeg sa ja til pakken og var fornøyd med handelen. Så viser det seg når jeg laster ned appen at 4/7 av de spesifikt nevnte tjeneste jeg bruker ikke engang finnes i appen?! De har dem ikke engang! Er det mulig å lyve kunden så rett opp i ansiktet.... Styr unna.
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår selger. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Som kunde hos Allente tilbyr vi flere av de større strømmetjenestene i ett abonnement, som Viaplay, TV2 Play og HBO. Disse må imidlertid aktiveres i tillegg til Allente appen, vi hjelper deg gjerne med dette. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente