Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hjemmesidene viser lite annet enn skryt og gjøre det tungvint for service som gir kjappe svar ..Dessverre !!
Sa opp muntlig i okt 2022, jeg fikk inntrykk av de ikke helt forsto og jeg valgte derfor å si opp skriftlig 01.11.22 og at jeg etter mine beregninger ikke skulle betale for desember 2022. Får fakturaer for Jan feb mars april 2023 fortsatt i nettbanken. De sier jeg den snakket med dem på tlf den 31.03.23 der jeg har sagt ja til å fortsette som kunde😳 ×-antall mailer der det er 3 ulike personer som svarer på samme mail og de klarer heller ikke å laste ned vedlegget jeg sender i pdf. Skremmende uprofesjonelt. Må nok melde det inn til forbrukerrådet
Har hatt dem noen år, men fikk fibernett fra Telenor i november 2022, og sa derfor opp abonnementet hos Allente. Han jeg snakket med sa at han kunne fryse abonnementet uten å si noe mer om hva det innebar. I dag 3. april fikk jeg en faktura fra Allente for mai 2023. Ringte dem for å få slettet fakturaen, men nei! Det var ikke mulig! Den måtte betales, ellers ville den gå til inkasso! Makan til slett kundebehandling!
Betaler for pakke som inkluderer tv2 play, men får likevell ikke koblet tv2 play til. Har kontaktet kundeservice uten å få svar. Har prøvd chattbotten, som ikke var til noe hjelp. Da jeg til sist fikk svar av kundservice klarte de ikke å løse problemet. Flere av filmene som også er gratis på Viaplay og HBO skal man betale extra for å kunne se.
Allente endrer vilkår og stenger ned utstyr kunden har betalt for uten varsel. Deretter legger de skylden på nettleverandør, OBOS Openett i mitt tilfelle. Skulle du komme i en situasjon hvor Allente inngår samarbeid eller slår seg sammen med din leverandør, velg en annen... raskt.
tragisk berre rot dei lover og orde opp glemmer og skrive opp i loggen kva dei har lovet
Fikk en grei tv pakke til en god pris, sleit med å komme meg på app men fikk hjelp