Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har alltid tiliggere vært stolt av kunde av Canal digetal noen jeg har vært kunde av i alle år de ha vært her. Men nå om dager er jeg ikke så før nøyd dette brudet med alle de kanalene bure vært en smal sak for dem å fikse. Jeg vet at det er sakk om penger å jeg vet dem stiller hare krav men man må legge ned denne strids øksa å bli enige før folket ikke ønsker å være kunde mer.
Elendig tilbud ikke alle e synd 3 filmer e noe til tilbud.
Synes canal digital er greie å være kunde hos, de prøver å tilfredstille alle så godt det lar seg gjøre i skrivende stund, stå på CD!
Teknisk kvalitet bra, men saken mot Discovery er meget negativ. Som kunde i snart 20 år drar dette ned...
Ikke fornøyd med kanal tullet, hvis dette varer mye lengre går vel alle for en annen løsning enn gammeldags parabol?? Tør dere vente å lenge da??? Trenger dere ikke kundene?? Får heller ikke svar fra dere, har sendt mange mld og lurt på om man får noe kompensasjon.. Vi bandt oss akkurat for et nytt år uka før dette tullet begynte.. Merkelig kundebehandling synes jeg, vi har vær ttrofaste kunde ri maaannge år, og alltid betalt i tide.. Bryr dere ikke om oss lengre??
Forhandlingene kunne vel vært startet tidligere, og med dertil tidligere tilbakemeldinger til brukerne. Orientere oss etter at brudd er oppstått, føles som dårlig behandling.