Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært uten nett siden vi fikk det installert. Har nå gått 3 uker og mange henvendelser til kundeservice uten at det skjer noe...
Skulle få premium 6 mnd gratis. Fikk Basic. Når jeg spurte hva som var skjedd, fikk jeg et arrogant svar på at det ikke stod i deres logg
Uklarheter og purrefeil. Liten interesse for å finne årsak så rotet gjentar seg. Dette har på merkelig oppstått etter sammenslåingen til Allente. Som tidligere Canal Digital kunde var jeg storfornøyd. Nå leter jeg aktivt etter ny leverandør og bytter så fort det lar seg gjøre.
"Tidligere" Can Dig kunde. Ringte i begynnelsen av okt og sa opp. Skulle få bekreftelse, men intet hendte. Gjentok oppsigelse på tlf & mail 10/10. Sørget for "Chat Transcript" Ble enda en gang lovet bekreftelse av oppsigelse, men fikk ingen. Etter noen dager kom "en slags" bekreftelse på min side "Abb fjernes fra 30/11". Tok flere foto av siden. I dag 30/11 kom faktura for 2mnd. (Des/Jan). Tok en tlf til kundeservice som innrømmet feil, skulle få igjen noen Kr og abb avsluttes. Så er det da bare å vente på inkasso, for de gir seg aldri. Rekommandert skriftlig oppsigelse er sannsynligvis det eneste som hjelper. Mvh Skuffet
Parabol antenne fungerer ikke ved snøfall , våt snø. Dekoder er ustabil , treg og tildels komplisert å bruke. Avvisende og egenrådig kundeservise. Spesielt beslutningene fra de i bakgrunnen som avgjør klagene. En får en følelse av å ikke bli trodd eller at dere er redd for store utgifter pga av mange klager og dårlig produkt. De i førstelinje, som mottar telefonen, er greie.
Det tar ca 4-5 sekunder å skifte kanal hvis du får fjerkontroll til å virke.Ringte og klagde men fikk beskjed om at det skulle være sånn.Elendig.
Har hatt Viasat uten problemer i 15 år. Nå som Allente tok over og kom med ny dekoder fikk jeg problem med dårlig signal etter kort tid. Dette vil de ikke rydde opp i uten 1595,- i gebyr.