Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ventet i 8 uker å enda ikke kommet noen for å installere.så ringte noen andre operatører de kom dagen etter. Allente ble det ikke.
Deres kundebehandlere lover og lover, dette 3 stk, men ingen ting blir fulgt opp og alt forsaket av nokså uansvarlige behandlere! Jeg fikk plutselig mitt fryste abonnement igangsatt uten forespørsel, forvarsel eller aksept, og det selv etter at jeg kontaktet de før(!) et evnt nytt abonnement skulle restartes.. og endte med at de bare sendte faktura til Intrum inkasso for å kreve stusselige kroner inn, det totalt uberettiget og nonsjalant mot meg, som en langsiktig kunde vært! Utrolig talentløst og useriøst firma og behandlere, som burde ha en mye mer forståelse og innsikt i kunders situasjon og innsigelser.. forbasket dårlig selskap!
Her er det ingen ting som går som avtalt etter bestiling. 6 mnd etter bestiling er tjenesten fortsatt ikke levert og avtaler og komunikasjon ikke loggført slik at du må begyne for fra vær gang du ringer . Får fakturaer for tjenesten før den er levert
Har vært uten nett siden vi fikk det installert. Har nå gått 3 uker og mange henvendelser til kundeservice uten at det skjer noe...
Skulle få premium 6 mnd gratis. Fikk Basic. Når jeg spurte hva som var skjedd, fikk jeg et arrogant svar på at det ikke stod i deres logg
Uklarheter og purrefeil. Liten interesse for å finne årsak så rotet gjentar seg. Dette har på merkelig oppstått etter sammenslåingen til Allente. Som tidligere Canal Digital kunde var jeg storfornøyd. Nå leter jeg aktivt etter ny leverandør og bytter så fort det lar seg gjøre.
"Tidligere" Can Dig kunde. Ringte i begynnelsen av okt og sa opp. Skulle få bekreftelse, men intet hendte. Gjentok oppsigelse på tlf & mail 10/10. Sørget for "Chat Transcript" Ble enda en gang lovet bekreftelse av oppsigelse, men fikk ingen. Etter noen dager kom "en slags" bekreftelse på min side "Abb fjernes fra 30/11". Tok flere foto av siden. I dag 30/11 kom faktura for 2mnd. (Des/Jan). Tok en tlf til kundeservice som innrømmet feil, skulle få igjen noen Kr og abb avsluttes. Så er det da bare å vente på inkasso, for de gir seg aldri. Rekommandert skriftlig oppsigelse er sannsynligvis det eneste som hjelper. Mvh Skuffet