Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
For flere uker siden lovet kundeservice å komme tilbake til meg senest innen en uke. I dag da jeg ringte sa han» dette skal vi få løst i dag» etter en stund kom han tilbake å sa dessverre vi må vente😡En i avdelingen hadde visstnok fått svar 3 januar men fått det på sin private email ( i dag er det 26januar) de måtte da vente å høre hvilke svar han hadde fått og selvfølgelig var han ikke på jobb😡 helt utrolig. Jeg har siden begynnelsen av desember forsøkt å løse saken, alle sier de at de skal komme tilbake og har såå forståelse men de ringer aldri. Aldri Aldri tegn et abonnement
I flere dager problemer med å logge inn på Allente. Ingenting funker. Kommer ikke inn på kundeservice. Måtte inn på Canal Digital Go for å få tilgang på strømmetjenesten som jeg betaler for. Stor frustrasjon Kommer heller ikke inn på Min side.
Alt er elendig: kundeservice, dekoder og app… ingenting er noenlunde positivt.
Har gjentatte ganger forsøkt å logge inn på min side , men kommer ikke inn. Forsøkt å chatte, men får bare mange forslag som ikke fungerer
Super hjelp av en hyggelig fyr. Tolmodig med en pensjonist, god forklaring og hjelp med problemet.
Har vært trøbbel fra start med juging, misvisning og problemer etter problemer. Resultatet av dette var "Vi kan ikke gjøre noe annet enn å beklage, men du har bindingstid og kan betale 2400kr for å komme deg ut av avtalen med oss." 1. Allente sa at jeg måtte kontake Elkjøp for å fryse mitt abonnement noe som var feil. 2. Jeg fikk beskjed av Allente at frysen nå var i orden 3. Fikk faktura på nesten 800kr en liten stund etterpå, frysen hadde aldri blitt registrert og de tar forskuddsbetaling på 2-3 måneder. 4. Det blir til slutt fryst og fakturaen blir slettet. 5. Får bekreftelse på at de har motatt min klage/oppsigelse 6. 6 uker senere ringer jeg og får beskjed om at klagen aldri har blitt registrert selvom jeg har bekreftelse på mail. Dette har resultert i flere runder med kundebehanlere i Allente som ikke har vært noe interessert i å hjelpe meg og egt bare behandlet meg som om jeg var en plage, Allente erkjente til slutt at jeg har blitt behandlet for dårlig. Resultatet av dette bar "Vi kan ikke gjøre noe annet enn å beklage, men du har bindingstid og kan betale 2400kr for å komme deg ut av avtalen med oss."
Hei, jeg kjøpte Samsung tv i november 2022 hos Elkjøp. Jeg ble lovet Viaplay til kroner 279,- i måneden med bindingstid på12 mnd, mot avslag i prisen på 2000,-. Allestedsnærværende har senere øket prisen i to omganger og 18 januar 2023 er prosten steget til 499,-. Nå føler jeg at prisen selger lokket med hos Elkjøp oppleves som lureri om det som her har kjede er korrekt fra Elkjøp/ Allente. Hilsen Cato
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss på telefon 915 06070, så skal vi nok få hjulpet deg og finne ut hva som har skjedd. Med vennlig hilsen, Allente