Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har pt. hverken signaler hjemme eller på hytten. Har parabol og plutselig sluttet begge å fungere. Har ringt kundeservice men der er det lite hjelp å få. Nå blir det fiber neste gang. Til h...... med parabol.
Pris endres fra 279 PR mnd til 429 uten at jeg får beskjed Tregt å skifte kanal i forhold til tidligere
Allente sender ut ny dekoder etter at kundeforholdet er avsluttet og setter et års bindingstid selv om dekoder aldri ble bestilt. Kundeforholdet ble avsluttet etter månedsvis med trøbbel og elendig kundeservice. Har nå T-we som fungerer utmerket. Anbefaler ingen å bli kunde hos Allente. Det de driver med er ren svindel.
Har ikke hørt noe fra selskapet på lang tid. Abonnementet ble inngått 14.7.2009 med Dydland Lyd & Telecom as. Kanskje dekoderen skulle vært skiftet etter 14 år?
Har en ting å si; styr unna. Svindel og lureri fra A-Å. Frekkeste og mest lavmål jeg har vært utsatt for. Disse burde ikke få opererer i Norge. Stenger Abonnement ,og når man ringer å avklare at alt e betalt,så sier dem at regningen som skal betales i mårra må betales før de åpner. Makan. Hvordan kan man stenge et Abonnement idag ,som skal betales i morgen?! Også på en fredag selvfølgelig.
7500,- i året for å se på reklamefinansierte reprisesendinger! De samme programmene går i uendelige repriser på de samme kanalene, det er reklame hvert kvarter, det kan da ikke koste mye å sende et program for 30. gang som attpå er sponset med reklame. Det som er nytt er for det meste filmer og serier du aldri har hørt om. Kan ikke velge annet enn kanalpakker som inneholder 90% kanaler du aldri ser på, konkurrentene tilbyr mer fleksible løsninger til lavere priser, dessverre ikke til parabolbrukeren, der har Allente/Canal Digital monopol! Bra bilde og lyd så lenge det ikke er kraftig uvær, da forsvinner bildet helt! Har brukt appen noe på pc, men sommeren 2023 ble denne endret, nå har den blitt så uoversiktlig at jeg har sluttet å bruke den. Før kunne du velge ukesarkiv og kanal på en linje og få oversikt over programmene du kunne se på, nå får du en (lang) liste med store ikoner for hver kanal, når du endelig har funnet den kanalen du vil se på så må du lete etter ukesarkivikonet, deretter får du opp en rekke programmer hvor det er svært mange du ikke kan se på (for de ikke er sendt enda, selv om det er reprisesending nr...)!! Hvorfor ta med programmer du ikke kan se?? La oss få velge de kanalene vi ønsker å se på og kun betale for disse. Få noen som faktisk bruker appen til å tipse programutviklerne om hvordan den kan bli mer brukervennlig.
Ble lovet ting av selger som ikke inngikk i pakken og når jeg ringer for å spørre om å høre opptaket som ble gjort av samtalen med selger er det helt umulig å få til. Får heller ikke sagt opp pga bindingstid og får bare beskjed om å betale! Også veldig vanskelig å komme gjennom på linjen hvor man ønsker å si opp. Men hvis man ringer når det gjelder nytt eller endring av abonnent kommer man plutselig gjennom. Merkelig… Virker som rein svindel! Styr unna!