Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har ikke hørt noe fra selskapet på lang tid. Abonnementet ble inngått 14.7.2009 med Dydland Lyd & Telecom as. Kanskje dekoderen skulle vært skiftet etter 14 år?
Har en ting å si; styr unna. Svindel og lureri fra A-Å. Frekkeste og mest lavmål jeg har vært utsatt for. Disse burde ikke få opererer i Norge. Stenger Abonnement ,og når man ringer å avklare at alt e betalt,så sier dem at regningen som skal betales i mårra må betales før de åpner. Makan. Hvordan kan man stenge et Abonnement idag ,som skal betales i morgen?! Også på en fredag selvfølgelig.
7500,- i året for å se på reklamefinansierte reprisesendinger! De samme programmene går i uendelige repriser på de samme kanalene, det er reklame hvert kvarter, det kan da ikke koste mye å sende et program for 30. gang som attpå er sponset med reklame. Det som er nytt er for det meste filmer og serier du aldri har hørt om. Kan ikke velge annet enn kanalpakker som inneholder 90% kanaler du aldri ser på, konkurrentene tilbyr mer fleksible løsninger til lavere priser, dessverre ikke til parabolbrukeren, der har Allente/Canal Digital monopol! Bra bilde og lyd så lenge det ikke er kraftig uvær, da forsvinner bildet helt! Har brukt appen noe på pc, men sommeren 2023 ble denne endret, nå har den blitt så uoversiktlig at jeg har sluttet å bruke den. Før kunne du velge ukesarkiv og kanal på en linje og få oversikt over programmene du kunne se på, nå får du en (lang) liste med store ikoner for hver kanal, når du endelig har funnet den kanalen du vil se på så må du lete etter ukesarkivikonet, deretter får du opp en rekke programmer hvor det er svært mange du ikke kan se på (for de ikke er sendt enda, selv om det er reprisesending nr...)!! Hvorfor ta med programmer du ikke kan se?? La oss få velge de kanalene vi ønsker å se på og kun betale for disse. Få noen som faktisk bruker appen til å tipse programutviklerne om hvordan den kan bli mer brukervennlig.
Ble lovet ting av selger som ikke inngikk i pakken og når jeg ringer for å spørre om å høre opptaket som ble gjort av samtalen med selger er det helt umulig å få til. Får heller ikke sagt opp pga bindingstid og får bare beskjed om å betale! Også veldig vanskelig å komme gjennom på linjen hvor man ønsker å si opp. Men hvis man ringer når det gjelder nytt eller endring av abonnent kommer man plutselig gjennom. Merkelig… Virker som rein svindel! Styr unna!
Fikk tilbud og skulle spare på overgang fra annen leverandør . Etter noen med er prisen over det jeg hadde og har hatt problemer med router og software. Nå er det umulig og se en film pga hakking. Sa opp med mnd frist men får fortsatt faktura 2 med etter
Jeg er i grunnen godt fornøyd med innholdet i tv- pakken min. Men synes at sportspakkene er for dyre. Hadde det ikke vært for prisen for sporten ville jeg anbefalt Allente som leverandør av tv-pakker.
Som lurer folk inn i avtaler med bindingstid. De sier du har 14 dager på deg til å si opp, dette er lett å glemme og når de i tillegg har ventetid på 30-50 minutter for å nå kundeservice, burde dette vært forbudt. I tillegg er det lagging på tv-pakkene som tar deg tilbake godt innpå nittitallet. Styr unna! Etter å ha ventet 30 minutter for å si opp abbonemetet, ble jeg på ny satt i kø for å tilkobles rette avdeling. Der sier de jeg har bindingstid. Fakturaen de har sendt meg i dag er på dobbelt så mye som ble avtalt. Her må forbrukerrådet på banen!