Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter stadige problemer med at dekoderen mister nettforbindelsen, samt at fjernkontrollen fungerer dårlig og knaker og spraker, har vi flere ganger vært i kontakt med kundeservice både via chat og telefon om problemene. Telefon er nesten håpløst å få svar på og uansett er svaret alltid det samme: Slette data og resette til fabrikkinnstillinger. Det hjelper like lite hver gang. Viljen til å innrømme at One Place-dekoderen rett og slett er et mer eller mindre ubrukelig produkt, sitter langt inne. Etter at CD ble Allente har kundeservice blitt helt elendig. En skulle tro at med så mye dårlig omtale og med såpass mange som sier opp (prøver, i allefall), burde de snart tatt ting på alvor og komme opp med noe som fungerer, men interessen virker laber for det. Veldig skuffende opplegg.
Kundeservice via epost fungerer ikke. Sendt flere meldinger om å benytte angrefrist på en dekoder jeg ikke ønsker. Dekoderen ble nesten tvungen på meg når jeg skulle skifte parabolhodet. Koster over 2000,-😲 Har ringt kundeservice flere ganger for å få vite hvor dekoderen kan sendes ved retur. Blir lovet at de skal sende returlapp. Men den kommer aldri. Ringer påny neste dag, blir påny lovet at den blir sendt på epost. Fortsatt ikke mottatt noe. Hos en av kundebehandlerene får jeg høre at det er kjent at epost ikke fungerer eller ikke besvares. Neste nå er at jeg kommer til å levere varen tilbake personlig oppmøte
Kynisk useriøse folk. Som bare er ute etter å gjøre det vanskelig for folk som ikke ønsker dem.
De skriver at de har solgt til deg når du faktisk har takket nei, de deler heller ikke opp regningen hvis det er behov for dette. Si NEI, og husk på å velge at de tar opp samtalen.
Ikke mulig å si opp på mail eller internett, bare telefon, det er jo taktikk, for ventetid på telefon og alle valg er enorm!! OG du må for all del huske å trykke riktig, om du kommer fra Viasat eller Canal Digital, blir det feil, må du starte på nytt. Så kjøp aldri, og har du først kommet igjennom....SI OPP!!
Opphøyd priser i alle år uten å høyne kvaliteten på innholdet i kanalpakkene. Alt for dyrt i forhold til det som tilbys.
Hadde feil på dekoder. Etter 50 minutter i kø så kom jeg gjennom til en svenske som ikke forsto mye av det jeg prøvde å fortelle. Ble sendt videre til teknisk avdeling, nye 45 minutter å vente. Får ikke beskjed om når det er min tur, eller hvilket nummer jeg er i køen. Fikk tilsendt ny strømledning, som teknisk person mente var feil. Det var det IKKE! Ny runde frem og tilbake. Skru av og på dekoder. Trykk på ditt og datt. Anbefales ikke!!