Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Leier inn folk som ikke har myndighet til vite noe. Kundesenteret bør være mer oppdatert på hva som skjer. Umulig å få flyttet en forfallsdato. Dette burde være kurant.
Vi har vært kunde hos Viasat i mange år, faktisk nærmere 20. De siste årene har vi gått over til å streame alt innhold her hjemme og som følge av dette kuttet vi ut parabol og dekoder. Viasat gav oss derfor et hyggelig tilbud med halv pris for abbonementet det neste året, noe vi var svært fornøyd med ettersom vi ønsket å beholde viaplay ( strømme tjenesten ), samt noen få kanaler. Dette gikk helt fint inntill desember 2021. På dette tidspunktet var Viasat og Canal Digital slått sammen til Allente. Som vi har gjort de siste årene ringte vi inn for å binde oss for enda et år med halv pris ettersom vi fortsatt strømmet alt innhold og synes tilbudet var godt. Kundebehandler registrerte ting på sin side av telefonen og bekreftet at alt var ok. Vi ble veldig forundret da Allente ringte oss i slutten av Februar 2022 for å inngå en etårig avtale med halv pris lik den vi allerede ble enige om i Desember 2021. Kontakt med kundeservice var nytteløst. De insisterte på at datoen da ville gjelde fra Februar og ikke Desember 2021 når avtalen faktisk ble inngått. Kundeservice i Februar kunne bekrefte at vi var i kontakt med dem i Desember for å bestille forlengelse av abbonementet vi allerede hadde ( Et løpende abbonement med full pris ). Noe vi egentlig ikke trengte å ringe for, ettersom dette var noe som gikk av seg selv. Vi valgte da å sende en klage pr epost samme dag hvor vi forlangte at datoen skulle gjelde fra Desember 2021 når avtalen faktisk ble inngått, og at for mye innbetalt i Januar og Februar derfor skulle komme oss til gode. Vi er nå i slutten av Mars 2022, 4 uker senere. Allente bekrefter at de har mottat en klage, men har ikke gitt oss svar på denne. Tipper de venter til April ettersom oppsigelsesfristene deres er inneværende måned + 2 måneder. Oppsigelsen er nå ringt inn og vi venter på bekreftelse av denne. Aldri mer Allente. Kundeservicen suger, og pengene er alt de bryr seg om.
Dekoder hakker og er treg. Bredbånd hopper ut, er også utrolig tregt. Elendig!
Allente har ikke gjort annet enn å legge på prisen uten at tilbudet er blitt bedre. Når en så velger å si opp å flytte til en annen leverandør er de helt desperate etter å beholde deg som kunde. De kunne med fordel ha vist kunden litt mer omtanke mes en fortsatt var kunde.
Har forsøkt å si opp tjenester over lengre tid. Allente gjør seg utilgjengelig ved å tilby ikke-fungerende «min side». De utnytter at folk ikke har tid til alt maset med å logge inn - på nytt. «Vennligst prøv igjen seinere» - er sjargongen.
Først og fremst, er ekstremt fornøyd!!!! Appen er fantastisk, lett å se gjennom hvilke tillegstjenester du vil ha og hva du har på ditt abonnement. De har også gjort det veldig lett og oversiktlig å legge til andre streaming tjenester som viaplay etc hos de. Gjør det ekstremt mye lettere å ha oversikt! Dekoderen er litt treg i appene som netflix etc, men tror jeg har en av de første de sendte ut. Mulig dette er endret. Lite minus at en telefonselger hadde lagt til en del tjenester jeg trodde var inkludert, detter er jo ikke Allente sin feil. MEN ett kjempepluss at kundeservice fikset dette fort.
Slutter meg til all kritikk skrevet her,opplever alt sjøl hele tiden!!! Er meget oppgitt over alt dette. Har fått ny dekoder uten bedring.