Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Allente har ikke gjort annet enn å legge på prisen uten at tilbudet er blitt bedre. Når en så velger å si opp å flytte til en annen leverandør er de helt desperate etter å beholde deg som kunde. De kunne med fordel ha vist kunden litt mer omtanke mes en fortsatt var kunde.
Har forsøkt å si opp tjenester over lengre tid. Allente gjør seg utilgjengelig ved å tilby ikke-fungerende «min side». De utnytter at folk ikke har tid til alt maset med å logge inn - på nytt. «Vennligst prøv igjen seinere» - er sjargongen.
Først og fremst, er ekstremt fornøyd!!!! Appen er fantastisk, lett å se gjennom hvilke tillegstjenester du vil ha og hva du har på ditt abonnement. De har også gjort det veldig lett og oversiktlig å legge til andre streaming tjenester som viaplay etc hos de. Gjør det ekstremt mye lettere å ha oversikt! Dekoderen er litt treg i appene som netflix etc, men tror jeg har en av de første de sendte ut. Mulig dette er endret. Lite minus at en telefonselger hadde lagt til en del tjenester jeg trodde var inkludert, detter er jo ikke Allente sin feil. MEN ett kjempepluss at kundeservice fikset dette fort.
Slutter meg til all kritikk skrevet her,opplever alt sjøl hele tiden!!! Er meget oppgitt over alt dette. Har fått ny dekoder uten bedring.
Bilde forsvinner ,og låser seg ,må ta strømmen ,og da begynner den på bytt å søke .
OnePlace dekoderen er bare dritt. MÅ oppgradere forsterkeren for filmleie og ukesarkiv. STYR UNNA. Dessuten har de svensker som ikke forstår vanlig NORSK.
Oneplace dekoder fungerer ikke like bra som eldre modeller. Flere jeg kjenner får fryst bilde på skjermen samt uklare bilder. Plutselig så blir kanalskifte tregt og feilmelding med parabol kommer opp. Bilde dukker deretter opp etter en stund venting.Feilen kunne enkelt vært formidlet med en avviksmelding utfylt direkte til Allente. I steden må man bruke lang tid på å få hjelp på telefon (hvis de svarer).