Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ringt, skrevet, brukt enormt med timer på å følge instrukser fra CD chat, oftest avsluttet med spørsmål "virker det no". Totalt mangel på respons når jeg svarer nei og forklarer problemene. Skiftet decoder, kabler, fjern kntr, internett til parabol, nytt parabolhode, ny parabol+decoder /montert av CD. Fått stengt tv pga nesten 2 forfalte regninger, krav om å betale oppsigelsestid+nesten 2 mnd utestående med stengt tv (1,5mnd før 1.ubetalte regning ga jeg muntlig og skriftlig beskjed om at fra neste regning avventer jeg å betale til CD fikk ordnet opp i x feil pg tull.). Vil tro de minst har motatt 40 detaljerte klager vedrørende x ant feil, og anslått tv sett kontra prøvd å se. Og gjentatt påpekt at dette burde ikke vært lov å kreve betaling for, at det er 0 oppfølging/kundeservice. Ei heller var de med på at det er ikke oppsigelse, men tilbakelevering av forespeilet vare som ikke samsvarte med noe. Etter 1,5 år fikk jeg snakket med en som ikke var fra service, og han fikk sveis, skulle slette krav og gi meg 3mnd fri avtale og få ordnet ståa en gsng for alle. Pr dd funker både bilde og lyd, men trykke opp og ned på kanaler er helt uten system. Og ble lovet decoder jeg kunne ta opp programmer med (men fikk den uten), og fikk utvidet til 6 mnd fri tv, det var det beste han kunne klare og da måtte jeg være nøgd med det. Sa tydlig fra at nei, 1,5 år og knapt fått sett 30% av det jeg prøvde å se osv osv for full betaling... Burde ikke vært lov å ta betalt for en vare som ikke litt er tilfredstillende ift forespeilet/avtalt. Burde i tillegg fått betalt for alle de timene jeg har sittet å gjort deres jobb Helt utrolig at jeg ikke har hevet alle tv greier fandenivoll, for fy fanen!
Oneplacen min gir meg bare vondt i hode. Først og fremst er dekoderen den treigeste jeg har eid hittil. De innebygde appene fungerer som de skal, men de også treigt. Den innebygde chromecasten derrimot er noe av det dårligste jeg har opplevd, det virker nesten som at den innebygde chromecasten har et eget wifikort, som er det treigeste jeg har opplevd. Det bare hakker og hakker, både her, og hjemme hos kjæresten. Nå får vi ikke engang sett på vanlig tv lengere, den viser programnavn, men viser ikke noe bilde. Jeg vil at dere skal kaste dette produktet, og prøve på noe som faktisk funker. På papiret ser dekoderen kul ut, men i virkeligheten så klarer den ikke noe av det den skal smertefritt.
Tuneren her begynte å fuske for et halvår siden - "virker - virker ikke" med stadig større vekt på "virker IKKE". Kastet bort masse tid på kundeservice og prøvde all verdens løsninger, men det ble bare verre og verre. Etter hvert var det kun mulig å få se NRK (hvis man hadde flaks), ikke noe annet. Hvis man da ikke synes det er spennende å se Allente-logoen, som var det eneste som ble vist ellers, uansett hva vi forsøkte. Etter ny runde med kundeservice ble jeg til slutt ble jeg lovet ny TV-boks og 1 mnd fritt abonnement (etter 4 mnd nesten uten TV). Da jeg etter flere uker etterlyste dette, viste det seg at kundeservice ikke hadde LOV til å love meg dette; men de hadde tydeligvis bare sagt det til meg for å bli kvitt problemet midlertidig, og deretter latt saken ligge. Vi var altså uten TV enda lenger bare på grunn av inkompetente medarbeidere på kundeservice. Løgn, juks og bedrag, rett og slett. Dere må ikke finne på å la dere lure av dette selskapet.
Ikke signal ved tåke, regn, vind, snøfall. Blitt verre siste året. Har parabol
Etter fire år som fornøyd Canal Digital kunde gikk dekoder i stykker. Kjøpte ny One Place dekoder både hjemme og på hytta. Kjøpte også ekstrautstyr for opptak siden det ikke går an på den nye dekoderen. Dekoderen hjemme har det stort sett kun vært problemer med. Ikke bare slutter den å virke, den er treg, kan ikke ta opp og se tv samtidig, fjernkontrollen virker ikke osv, osv. Siden jeg fikk dekoderen hjemme har jeg vært uten tv i uker uten å være i nærheten av å få en unnskyldning fra dette selskapet. Fikk bl.a. tilsendt ny fjernkontroll som ikke virket. Jeg sa klart i fra om at dette var reklamasjon. Til tross for det lå det trekk på ny fjernkontroll og frakt. Nå sitter jeg på hytta og skal se tv. Dekoderen ble koblet på i midten av mai og benyttet i ca to uker. Kom tilbake 5. juli og den virket såvidt. Kunne ikke ta opp program og se på tv samtidig. Den var også latterlig treg og vanskelig å skifte program. I dag 7. juli får jeg ikke slått på dekoderen. Samme leksa som hjemme. Har fått nok og ønsker å heve kjøpet. Evnt kontakte Forbrukerrådet. Ligg langt unna dette selskapet!!!
Umulig å si opp online. Kun analogt via telefon. Vanskelig å fjerne produkter online.
Var fornøyd med dem før sammenslåingen,etterpå har det vært mye tull.one-place dekoderen er treg og bruke vanskelig og lage privat kanalliste,samt faller ut iblant...og opptageren nekter og ta,opp..har hatt service mann her, blir spennende og se hvem som skal betale for ham..