Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hadde VIASAT var superfornøyd... men så kom Allente å *f..#%* for problemer. 1. Thor satelitten sender mye svakere en Sirius. Dette merkes ved att nesten hver kveld fryser bilde eller detter ut, fra 20 - 40 min. 2. Allente har satt kopisperre på all! sending. Fra barneprogram - nyheter - film.. på alle kanaler Er dette lov??? Dem skal vel tjene mye mere penger ved å tvinge seere til å kjøpe. OSV.
Allente er et selskap du definitivt bør styre unna. Det er lite orden i selskapet, kundeservice lyver og holder ikke det de har sagt. Lite blir loggført, så du begynner på scratch selv om du har fått beskjed om å ringe tilbake. Da jeg hadde tekniske problemer som ikke enkelt lot seg løse ble jeg bedt av en av de ansatte om å ringe og true med å si opp. Han mente det var det eneste som kunne gi meg den hjelpen jeg hadde behov for som var besøk av reparatør. Vanskelig å få sagt opp, sender ikke skriftlig bekreftelse på oppsigelse som lovet. Kundeservice med svenske ansatte – de fleste unge og uerfarne med overflatisk kunnskap. Et av de verste selskapene jeg har vært i befatning med.
Dr***selsakp. Fikk ikke inn kanalene i pakken. Det fungerte ikke. Allente benekter at jeg har et problem med å få inn kanalene. Umulig å få registrert oppsigelse. Avtaler som gjøres med kundebehandlere registreres ikke, følges ikke opp og brytes av selskapet. Mange telefoner og mange kundebehandlere med ulike forklaringer. Dr***selsakp.
Fikk ikke logge inn og kundeservice har null peiling ! Kom på samme problem i en annen anledning ved å slette informasjonskapsler på siden. Det hjalp og fikk logge inn. Men etter en uke samme problemet igjen og nå nytter det ikke å slette informasjonskapsler heller ! E post har de ikke til å kunne forklare seg ! Snakke med en svensk talende kundebehandler fungerer dårlig....
Ble oppringt, og tilbudt TVpakke. Veldig hyggelig og behjelpelig kundebehandler, og ble forsikret om at at vår internett tilgang (150/150) var tilstrekkelig for å kunne strømme, da vi ikke ønsker å henge parabolantenne på vegg. Ble også forsikret at vi ikke trengte ny TV for at tilbudet skulle fungere. Men det hjelper lite at folk på kundeservice er så bra, når problemene ikke blir løst. Allente APP'en fungerer på mobil. Bruker den til å strømme over på Chromecast på TV'n. Allente TV: fungerer svært dårlig.TV-boksen bruker opptil minutter for å skru seg på, og oftest uten lyd. Har ringt kundeservice for hjelp til dette x flere, men kan virke som om den nullstiller seg når den skrus av, og får samme problem på ny. Man kan velge inn at boksen skal skru seg på på kortere tid (standby tid?) , -dette krever for øvrig flere kWh, og vi har heller ikke merket endring i oppstartstid. Når den , en sjelden gang, virker når vi skrur på , låser gjerne bildet seg, eller det kommer opp "et timer-hjul" som indikerer at den står og laster inn.
Har endra på mitt abonnement når premier league sesongen starta i august. Man får da en regning som er 3 ganger høyere enn normalt fordi man oppgraderer sitt abonnement?? Bytter da til å se fotball via 2 play app men dette fungerer dårlig og ringer dem 18 oktober og spør om mulig å flytte tilbake til vanlig premier league igjen. Spør spesifikt om det vil gjøre at man får en stor faktura igjen,noe kunde konsulent svarer at det gjør man ikke. Hva skjer? Joda,neste faktura kommer idag og er nesten 4000 kroner! Begynner å bli dyrt for tv når man betaler nesten 7000 fordelt på august,september og oktober. Ubrukelige gjøker hele gjengen.
Skjedde det noe når man byttet navn!!? Uhøflige folk som ikke skjønner at dem jobber i et serviceyrke. Det hadde vært lurt å ansette noen som hadde lært å oppføre seg. Få ordnet programvaren på OnePlace eller så mister dere en Haug med kunder.