Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fra tid til annen, oftest ved påslag, begynner bilde å «blinke» av/på med 2-3 sekunder intervall. Skjer med begge dekoderene jeg har. Dette er tatt opp med kundeservice flere ganger, men ingen har noen løsning eller plausibel forklaring… Eneste som hjelper (til neste gang) er en reset av dekoderen… Dessuten har dekoderen en mye dårligere MMI enn foregående dekodere..
Kundebehandler lovte opptaksmulighet med fjernstart via telefonen. Det var langt ifra det vi fikk.
Elendig kundeservice og aldri svar på tlf. Ble lovet å bli ringt opp, skjedde aldri. MØKKA SELSKAP
Går tilbake til Rikstv. Dette er ikke noe jeg vil ha. Merkelig at de ikke har en mulighet til å avbestille via e-post eller eventuelt en link. Kun telefon.
Skulle få montering mellom kl 12-16. Med åpen dør og jeg tilstede under montasje. Jeg tok meg fri fra jobb 4,5 t. Kl 1210 fikk melding om mulig for at montør ikke kom pga glatt vei til tidligere adresser å om mulig ikke fikk til montering i dag. Fikk ikke kontakt med montør før kl 1410. Da ringer han å sier han trenger 1t 45 min. Jeg måtte bort kl 16 han får være alene. Jeg kontaktet kundeservice å klagde men ingen forståelse, bare beklagelse. Forventet ferdig montert kl 16. Dagen etter prøver å koble opp data, pad, tlf, skriver. Kun tlf gikk å koble. Ringte kundeservice samtale 1: ventet 5 i kø, skulle bli satt over ble brutt. Skjedde 2 ganger. Neste gang satt jeg i 45 min i kø. Fikk svar fra kundeservice om at alt var i orden men ingen ting gikk å koble opp med hjelp fra Allente ga beskjed om at dette kundeforholdet er over og angrerettskjema vil bli sendt( er sendt 10 dager etter signert kundeforhold. Fikk kundeservice bekreftelse tidlig monteringsdag at angreretten start skulle starte den dag anlegg var montert. Dette ville de senere gå bort fra. Ufattelig dårlig kundeservice å får 0 p . Ikke har de e-post hvor ein kan komme i kontakt. Bare tlf og fb og twitter.
I dag gir jeg 5 stjerner til Allente for service og forståelse. Raske og serviceminded har de vært hjelpsomme med alt. Takker så mycket mine svenske venner.
Var kunde i Viasat i 15 år. Ingen problemer helt til det ble Allente. Fakturaen steg mye og det er umulig å komme igjennom på tlf. De fortsetter å sende fakturaer.. Har sagt opp, men når jeg ringer kundeservice pga. nye fakturaer blir jeg bare satt videre til et nummer som aldri tas.... :(