Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Serveren er nede hele tiden, umulig og kontakte noen om problemet. Uansett hvilke nettleser uansett når på den, umulig å komme inn og umulig og få hjelp til problemet. Helt klart det værste jeg har vært borti i hele mitt liv, STYR SÅ LANG VEKK FRA DETTE SOM DU KAN
Dette får føye seg inn i den rekken av elendige anmeldelser på bytt.no, Trustpilot og Google som jeg anbefaler alle å lese. Kundene skal ikke slippe unna for enhver pris. Fylte ut og leverte inn Allendes eget angreskjema på e-post som det ble beskrevet på skjemaet og innen fristen som var 11. november. Fikk svar neste dag at om jeg angret måtte dette gjøres på telefon, og at det idag (12. november) dessverre var utenfor angreretten da det nå hadde gått 15 dager (svaret bekrefter faktisk at angfrefristen er overholdt). 1. Dette er en direkte selvmotsigelse. Det står klart at angreskjemaet kan sendes som brev, e-post eller telefax (ja telefax er faktisk innafor). 2. Det har selvsagt ingen betydning om kundeservice leser angreskjemaet etter angrefristen så lenge dette er levert innen fristen. 3. Bekreftelse på at angreskjemaet er levert innen fristen og korrekt utfylt skal være skriftlig. Altså e-post. Faksmaskinen er dessverre ute av drift. Deretter uteble responsen helt. Forsøkte på nytt å kontakte kundeservice 15. november. Legger da ved hele samtaletråden inkludert e-post sendt 11. november med angreskjemaet om noe skulle være uklart. Får deretter svar 17. november med en beklagelse på tidsbruken og takk for tålmodigheten og beskjed om at dette videresendes til «avdelingen som sier opp abonnementet». Venter deretter til 22. november hvor jeg sender en ny etterlysning inkludert all korrespondanse om noe fortsatt skulle være uklart. Det er nå 27. november og halvannen uke har gått uten en eneste fornuftig respons på en enkel henvendelse, evt hva som skulle være problemet. Ignorering og trenering er strategien. Det er bedre med misfornøyde og forbanna kunder enn ingen kunder er forretningsmodellen. Hold på lommeboka og løp!
Nekter å godta oppsigelse innen angrefrist. Selv om de opplyste om angrerett ved avtaleinngåelse.
Kan ikke bestille boks for opptak når vi har obosnett Dette burde vært informert om før vi bestilte. Man må jo kunne ta opp !! Jeg bytter til Riks tv.
De sliter med dekoderen som krever 5G av høy kvalitet over minst 80 gigabyte stabilt nett selv da klarer dekoderen ikke å levere. Jeg har et stabilt nett på 256. Men jeg sliter med svart skjerm. Det er umulig å se noe som varer over 40 minutter uten at det er svart skjerm, så i tillegg til masse reklame i tide og utider. er ikke dette noe jeg vil anbefale
Ren svindel. Har forsøkt å si opp abonnementet mitt siden 2021. Første gang ble jeg overtalt til å sette abonnementet mitt på pause kostnadsfritt, til tross for jeg sa at det nok neppe ble aktuelt å gjennåpne det med det første, da leiligheten er leid ut til en Italiener som ikke har noe behov for norsk tv eller norske streamingtjenester. Siden dette har jeg prøvd å si opp abonnementet på Chat, Telefon og e-post. Det samme skjer hver eneste gang. Det blir satt på pause og regningene begynner etter en stund å tikke inn igjen. Det som en gang var et basisabonnement til 300kroner er på magisk vis under alle "pausene" blitt til et abonnement til over 900.- kr pr mnd med alt av streamingtjenester.... De man får tak i på kundeservice er forsåvidt hyggelige og beklager feilen, men det virker som Allente bevisst gjør dette for å lure kundene sine for penger. Det finnes sikkert nok av mennesker som ikke tenker over at tjenesten er igang igjen og betaler. Strykkarakter og kommer aldri til å bruke Allente igjen, den dagen jeg omsider klarer å si opp abonnementet.
Av og til dårlig striming eller dårlige linker fra teleopperatøren.