Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fortsatt ingen løsning på software feil i one place dekoder. Kundeservice kommer med dårlige unnskyldninger og ingen snarlig løsning. Feilene har vært tilstede i over 1. år. Styr unna.
I motsetning til de gamle dekoderene kan man ikke spole på vanlig måte, men kun hoppe flere minutter av gangen. Når en skal spole over reklame i opptak, kunne man før velge hastighet, spole med bilde o.l. Alt dette er borte og man er tilbake i steinalderen. Tidligere hadde man en meny med de kanalene man hadde betalt for. På denne dekoderen må en bla gjennom hundrevis av kanaler man ikke har. Ofte er det noe som svikter og dekoderen må resettes. Jeg har klaget og klaget uten at det nytter, og prøvd å få byttet i en gammel dekoder som tross alt virket. Kundeservice ringer opp for å høre hva jeg er misfornøyd med, og lover oppdateringer og forbedringer - men dette er bare tull. Her er det bare å finne ny leverandør, for hver dag er full av ergrelser.....
Fikk tegnet abonnement via telefon. Fikk bekreftelse på mail med kundenummer og ordrenummer. Ingenting fungerer og de sier de ikke kan finne det i systemet sitt. På dag 7 med telefonkontakt. Har sendt 3 mail, ingen respons.
Etter stadige problemer med at dekoderen mister nettforbindelsen, samt at fjernkontrollen fungerer dårlig og knaker og spraker, har vi flere ganger vært i kontakt med kundeservice både via chat og telefon om problemene. Telefon er nesten håpløst å få svar på og uansett er svaret alltid det samme: Slette data og resette til fabrikkinnstillinger. Det hjelper like lite hver gang. Viljen til å innrømme at One Place-dekoderen rett og slett er et mer eller mindre ubrukelig produkt, sitter langt inne. Etter at CD ble Allente har kundeservice blitt helt elendig. En skulle tro at med så mye dårlig omtale og med såpass mange som sier opp (prøver, i allefall), burde de snart tatt ting på alvor og komme opp med noe som fungerer, men interessen virker laber for det. Veldig skuffende opplegg.
Kundeservice via epost fungerer ikke. Sendt flere meldinger om å benytte angrefrist på en dekoder jeg ikke ønsker. Dekoderen ble nesten tvungen på meg når jeg skulle skifte parabolhodet. Koster over 2000,-😲 Har ringt kundeservice flere ganger for å få vite hvor dekoderen kan sendes ved retur. Blir lovet at de skal sende returlapp. Men den kommer aldri. Ringer påny neste dag, blir påny lovet at den blir sendt på epost. Fortsatt ikke mottatt noe. Hos en av kundebehandlerene får jeg høre at det er kjent at epost ikke fungerer eller ikke besvares. Neste nå er at jeg kommer til å levere varen tilbake personlig oppmøte
Kynisk useriøse folk. Som bare er ute etter å gjøre det vanskelig for folk som ikke ønsker dem.
De skriver at de har solgt til deg når du faktisk har takket nei, de deler heller ikke opp regningen hvis det er behov for dette. Si NEI, og husk på å velge at de tar opp samtalen.