Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Skriv aldri kontrakt med Allente, bare trøbbel. Du kan ikke få sagt opp avtalen der går minst ett år med trøbbel.
Det ser ut som canal digital og Viasat gjemmer seg bak allente. Trodde det skulle bli ett selskap. Det er det ikke. Canal digital har sine kunder og Viasat har sine kunder. Og vet ikke om hverandre. Allente forsøker å administrere. Total forvirring. Jeg hadde avtale med allente på Viasat sitt skjema, om en fast, redusert pris fra mai år. Dette har jeg betalt punktlig. Ett par mnd senere, krever allente inn fullpris abb for canal digital. Jeg har skrevet og snakket, men ingenting hjelper. En kundebehandler mente at det var riktig at jeg skulle betale for to abonnement. Etter langt om lenge ringer nå en kundebehandler og ville ordne opp. Fikk det også skriftleg. Likevel ligger forfalne fakturaer på min side. Dobbelfakturering. Som toppen av det hele har me ikkje hatt tv siste uka. Kontaktet allente. De skulle legge det inn igjen. Så får me sjå kor det går.
Lyver om avtale ad oppsigelse. Feil på utstyr. Ringt utallige ganger. Ingen endring.. Opptrer arrogant. Umulig å få snakke med en ansvarlig.
Fortsatt ingen løsning på software feil i one place dekoder. Kundeservice kommer med dårlige unnskyldninger og ingen snarlig løsning. Feilene har vært tilstede i over 1. år. Styr unna.
I motsetning til de gamle dekoderene kan man ikke spole på vanlig måte, men kun hoppe flere minutter av gangen. Når en skal spole over reklame i opptak, kunne man før velge hastighet, spole med bilde o.l. Alt dette er borte og man er tilbake i steinalderen. Tidligere hadde man en meny med de kanalene man hadde betalt for. På denne dekoderen må en bla gjennom hundrevis av kanaler man ikke har. Ofte er det noe som svikter og dekoderen må resettes. Jeg har klaget og klaget uten at det nytter, og prøvd å få byttet i en gammel dekoder som tross alt virket. Kundeservice ringer opp for å høre hva jeg er misfornøyd med, og lover oppdateringer og forbedringer - men dette er bare tull. Her er det bare å finne ny leverandør, for hver dag er full av ergrelser.....
Fikk tegnet abonnement via telefon. Fikk bekreftelse på mail med kundenummer og ordrenummer. Ingenting fungerer og de sier de ikke kan finne det i systemet sitt. På dag 7 med telefonkontakt. Har sendt 3 mail, ingen respons.
Etter stadige problemer med at dekoderen mister nettforbindelsen, samt at fjernkontrollen fungerer dårlig og knaker og spraker, har vi flere ganger vært i kontakt med kundeservice både via chat og telefon om problemene. Telefon er nesten håpløst å få svar på og uansett er svaret alltid det samme: Slette data og resette til fabrikkinnstillinger. Det hjelper like lite hver gang. Viljen til å innrømme at One Place-dekoderen rett og slett er et mer eller mindre ubrukelig produkt, sitter langt inne. Etter at CD ble Allente har kundeservice blitt helt elendig. En skulle tro at med så mye dårlig omtale og med såpass mange som sier opp (prøver, i allefall), burde de snart tatt ting på alvor og komme opp med noe som fungerer, men interessen virker laber for det. Veldig skuffende opplegg.